یازدهمین جشنواره بین المللی فیلمهای ورزشی ایران و چهارمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی امروز ۲۵ دی ماه آغاز به کار کرد.
به گزارش سینماسینما، همچنین نمایشگاه عکس چهارمین جشنواره عکس ورزشی امروز در سینما فلسطین افتتاح شد.
این نمایشگاه عکس تا انتهای جشنواره در سینما فلسطین میزبان علاقه مندان خواهد بود. ۱۷۸۳ عکس از عکاسان ۴۴ کشور دنیا به دبیرخانه جشنواره رسیده بود.
همچنین نمایش فیلم های بخش مسابقه یازدهمین جشنواره بین المللی فیلمهای ورزشی ایران از صبح امروز در سالن های ۲ و ۳ سینما فلسطین آغاز شده است و تا ۲۷ دی از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۳ ادامه دارد.

جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم های ورزشی (FICTS) است که به عنوان مرحله مقدماتی جشنواره جهانی فیلم های ورزشی به شمار می آید و وظیفه انتخاب تولیدات و آثار فیلمسازی ورزشی در ایران و کشورهای غرب آسیا و آسیای میانه را برعهده دارد و یکی از مقرهای ۱۶ گانه جهان محسوب می شود.
یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران و چهارمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی با همکاری وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک ، وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی، وزارت کار و رفاه اجتماعی، سازمان صداوسیما و شبکه ورزش، شهرداری تهران ۲۵ تا ۲۸ دی ماه ۱۳۹۶ به دبیری سید مجتبی علوی در سینما فلسطین تهران برگزار می شود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «احمدرضا بوفون» در فینال جشنواره فیلم فرانسوی
- معرفی برگزیدگان جشنواره فیلمهای ورزشی/ حامد بهداد جایزهاش را به جمشید هاشمپور اهدا کرد
- اعلام نامزدهای جشنواره فیلمهای ورزشی
- ثبت نام برای حضور در جشنواره فیلمهای ورزشی آغاز شد
- حمله تند کیهان به برگزارکنندگان جشنواره فیلم های ورزشی
- معرفی هیأت داوران یازدهمین جشنواره بینالمللی فیلمهای ورزشی
- فراخوان یازدهمین جشنواره بین المللی فیلمهای ورزشی منتشر شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود





