تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۲۲:۰۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 156624

رادیو سلامت هر روز صبح در قالب یک مجله صبحگاهی برنامه ای با نام به زندگی سلام کن به تهیه کنندگی موسی نظری و مسعود حسنی را پخش می کند.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، موسی نظری، تهیه کننده و سردبیر درباره برنامه به زندگی سلامت کن توضیح می دهد: این مجله صبحگاهی با رویکرد اطلاع رسانی شامل بخش های متنوع است. در بخش اول با نام سر چراغی، نکات سلامت معنوی را با حضور مهدی رستمی پژوهشگر قرآن ارائه می شود. انسیه چراغعلی در بخش خوش خبر باشید، خبرهای خوبی که در جامعه اتفاق می افتد را به سمع مردم می رساند.
وی با اشاره به آیتم سلام روستا می گوید: در این بخش هر روز به یکی از استان ها سفر می کنیم و همراه با اهالی روستاهای مختلف می شویم. گزارشگر برنامه با آنها درباره صبحانه های محلی، سلامت بدن شان و … صحبت می کند. مرجان قندی برای هر قسمت از برنامه بسته صوتی آماده می کند و در این بسته به خبرهای حوزه سلامت می پردازد. فاطمه شهبازی در بخش پوشه یکی از اخبار حوزه سلامت و حقوق شهروندی تجزیه و تحلیل می کند.
نظری ادامه می دهد: در بخش نسخه خط خطی نگاه طنز به موضوعات برنامه داریم. در بخش ریتم سلامت هم آلبرت کوچویی اخبار سلامت دنیا را ترجمه می کند. همچنین امیر کریمی خبرنگار هم در بخش زوکن هم یکی از چالش های سلامت تحلیل می کند. در بخش امضای صوتی هم صدایی از یکی بزرگان پخش می کنیم که حرف هایش برای مردم انرژی بخش باشد تا انگیزه صبحگاهی به مردم منتقل شود.
وی در پایان عنوان می کند: سارا اکبری هم در بخش تولید و شعار سال نکاتی را ارائه می کند. در بخش پایانی کارشناس برنامه موضوع را جمع بندی می کند. تلاش می کنیم هر روز به واسطه برنامه به زندگی سلام کن سعی می کنیم انرژی های مفید به مردم انتقال بدهیم. هر روز به موضوعاتی همچون سلامت تندرستی، حقوق شهروندی و … می پردازیم.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها