تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 159375

برنامه «سپهر دانش» با محوریت فراهم کردن فضای آموزشی برای پزشکان و رزیدنت های رشته های مختلف علوم پزشکی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲ روانه آنتن رادیو سلامت می شود و فردا ۱۱ مرداد ماه با حضور متخصص ریه پخش می شود.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، این برنامه از تولیدات گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت است و به گفته مرتضی میلانی تهیه کننده، مخاطبان این برنامه خاص هستند و هدف برنامه فراهم کردن فضای آموزشی برای گروه‌های پزشکی است.
وی در ادامه با اشاره به طرح یک مورد بیماری در برنامه تاکید کرد: در ابتدای برنامه علائم یک بیماری گفته می‌شود. اینکه بیمار با چه علائمی مراجعه کرده، آزمایشات چطور بوده، چه اسکن‌هایی داده و… بعد از گفتن این علائم، پزشکان می‌توانند در قالب پیامک پاسخ بیماری را به برنامه ارسال کنند و در پایان استاد دانشگاه پاسخ را می‌دهد و توضیحات لازم را ارائه می‌دهد. روز دوشنبه ۱۱ مرداد میزبان دکتر حانیه راجی متخصص ریه است و در این روز یک بیمار ریوی مطرح می شود. همچنین پزشک روز سه شنبه ۱۲ مرداد دکتر حمیدرضا آرتی فوق تخصص ارتوپد اطفال و روز چهارشنبه ۱۳ مرداد با حضور دکتر الهام رجایی فوق تخصص روماتولوژی پخش می شود.
تهیه کنندگان برنامه پیمان پناهی، مرتضی میلانی و فنایی هستند و هر شب متناسب با موضوع برنامه، کارشناسان مجریان از پزشکان متخصص حضور دارند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها