تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۲۳:۱۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 177206

برنامه سیبک و قصه های مادربزرگ که ویژه خردسالان هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن می رود روز یکشنبه پنجم تیر ماه به موضوع کتاب و کتابخوانی اختصاص دارد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، نازیلا نظمی تهیه کننده برنامه سیبک و قصه های مادربزرگ در این باره می گوید: روز یکشنبه پنجم تیر ماه داستان کتابخانه من با محوریت کتاب و کتاب خوانی برای بچه ها پخش می شود. روز دوشنبه ششم تیر ماه داستان مهمان مهربان ما روی آنتن می رود و بچه ها به واسطه این داستان یاد می گیرند که چطور با مهمانی که از شهرستان آمده، برخورد کنند. روز سه شنبه هفتم تیر داستان با نام باغ میوه و با محوریت کشاورزی در تابستان پخش می شود.
وی ادامه می دهد: سیبک در این برنامه رادیویی نماینده قشر خردسال است و هربار برایش ماجراهایی پیش می آید و مادربزرگ تلاش می کند او را آگاه کند تا راه و رسم زندگی را یاد بگیرد. در این برنامه زمینه سازی می کنیم تا بچه ها مهارت های زندگی را یاد بگیرند و در قالب داستان و نمایش این اتفاق رخ می دهد. خردسالان به صورت تلفنی در برنامه حضور دارند. آنها در طول برنامه باید حدس بزنند که سیبک در مواجهه با اتفاقات چطور عمل می کند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها