آناهیتا افشار میگوید مدیوم برادران محمودی تلویزیون نیست، به همین دلیل نوع قصه و فیلمبرداری سریال «سایهبان» کاملا سینمایی است.
به گزارش سینماسینما، آناهیتا افشار بازیگر این شبها با حضور در سریال «سایهبان» به خانههای مخاطبان میآید. او درباره حضور در این سریال و ایفای نقش مژده گفت: آنچه برای من حضور در این سریال را جذاب کرد، حضور مژده بود چرا که در بخش اعظمی از سریال او حضور فیزیکی ندارد اما ردش در سریال کاملا مشهود است. از این دست نقشها در کارنامهام بسیار دارم و این سبک کاری را دوست دارم. کاراکتری است که در کل قصه حضورش احساس میشود و همه درباره او صحبت میکنند و بعد به یک باره ظاهر میشود و حضورش جدی میشود. مژده کاراکتر خوبی است و به نظرم بهترین کاراکتر قصه است.
این بازیگر در ادامه درباره ویژگیهای این نقش نیز بیان کرد: مژده خیلی کاراکتر عجیبی نیست، قضاوت مردم الان خیلی زود است و بازخوردهایی که از مردم میبینم برایم جالب است، چرا که همه فکر میکنند مژده مقصر اصلی از هم پاشیدگی زندگی آرمان و ساراست، ولی باید بگویم آنطور که تا الان دیده شده نیست و نظر همه با نمایش چند قسمت دیگر از سریال درباره او تغییر میکند. مژده مقصر نیست چرا که از اصل ماجرا اطلاعی ندارد و از اتفاقات زندگی آرمان مطلع نیست به همین دلیل میشود با او همذات پنداری کرد. در این سریال سارا و مژده هر دو قربانی هستند.

بازیگر «ویلاییها» در پاسخ به این سوال که در چهره مژده یک تنهایی و غمی دیده میشود که نیازمند بازی زیرپوستی و حسی بود، اظهار کرد: مژده تنهایی زیاد کشیده و در زندگی همواره منتظر بوده است و این در رفتارش هم دیده میشود. من هم سعی کردم این رفتارها در بازیم دیده شود، ما در قسمتهای آینده میبینیم که مژده تا چه اندازه سختی کشیده و دلیل تنهاییهایش را بیشتر عنوان میکند.
افشار در ادامه درباره کار با برادران محمودی گفت: برادران محمودی بسیار سینمایی کار کردند و یکی از دلایلی که باعث شد تا پس از سالها به تلویزیون باز گردم حضور آنها در این سریال بود، چرا که مدیومشان تلویزیون نیست. نوع قصه و فیلمبرداری کار کاملا سینمایی است و بسیار خلاق هستند.

وی در خاتمه درباره فیلم سینمایی «پل خواب» نیز عنوان کرد: «پل خواب» به خاطر اقتباس از داستان “جنایت و مکافات” داستایوفسکی داستانش کاملا مشخص است و از ۲۰ دی ماه نیز به روی پرده سینماها خواهد رفت، امیدوارم که مردم ببینند و از آن راضی باشند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- انتشار اولین تصویر سعید آقاخانی و آناهیتا افشار در «خاتی»
- نمایش فرانکنشتاین / گزارش تصویری
- در آستانه اکران فیلم؛ از پوستر « یک کیلو و بیست و یک گرم» رونمایی شد
- انتقادات صریح اکتای براهنی از تهیه کننده فیلمش/ این کارت تهیه کنندگی مثل عوارضی سر راه فیلمسازی است
- فروش «بدون تاریخ، بدون امضا» به ۱٫۷ میلیارد تومان رسید
- «پل خواب» به ونکوور می رود
- از یک فیلم ۱۸+ تا برنده دو جایزه جشنواره ونیز در سینماهای تهران
- ادامه اکران «پل خواب» در سینماهای ایران/رونمایی از تیزر متفاوت
- «پل خواب» نیم میلیارد را رد کرد/ رونمایی از جدیدترین تیزر
- رونمایی از اولین تیزر پشت صحنه «پل خواب»
- فیلم/ پوستر متحرک «پل خواب» رونمایی شد
- فروش کجدار و مریز فیلمهای سینمایی در آستانه جشنواره فجر
- «کمدی انسانی» آمد، «قاتل اهلی» رفت / فروش فیلمها در هفتهای که گذشت
- سینماها در قبضه فیلمهای کمدی / «آینه بغل» ۱۱ میلیاردی شد
- آخرین اخبار از اکران فیلمهای جدید در آستانه جشنواره فجر/ «خانه کاغذی» میرود، «پل خواب» میآید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





