آناهیتا درگاهی به عنوان بازیگر جدید فیلم سینمایی «بیمادر» به کارگردانی و نویسندگی سیدمرتضی فاطمی معرفی شد.
به گزارش سینماسینما، آناهیتا درگاهی به عنوان سومین بازیگر، به فیلم سینمایی «بی مادر» به کارگردانی و نویسندگی سیدمرتضی فاطمی پیوست.
درگاهی که به تازگی در سریال «میخواهم زنده بمانم» در شبکه نمایش خانگی حضور داشت، در «بیمادر» بازی خواهد کرد.
پیش از این حضور امیر آقایی و پژمان جمشیدی در نخستین ساخته سینمایی سیدمرتضی فاطمی قطعی شده بود.
«بیمادر» اواخر تابستان در تهران کلید میخورد و به زودی با تکمیل عوامل، اسامی سایر بازیگران آن رسانهای خواهد شد.
این فیلم سینمایی که با سرمایهگذاری صالح مؤذنزاده و در «کانون فیلم نسیم» تولید میشود، خود را برای حضور در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر آماده میکند.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آغاز اکران آنلاین «بیمادر» از امشب
- گیشه کمرونق فیلمهای جدید سینما در سه روز اول اکران
- «مادر خوانده» با آناهیتا درگاهی به شبکه نمایش خانگی میآید
- پژمان جمشیدی با «بیمادر» به سینماها میآید
- «بیمادر» بهترین فیلم جشنواره بنگلور شد
- «بیمادر» بهترین فیلم جشنواره بینالمللی داکا شد
- حمله با قمه به کارگردان سینما برای خفت گیری
- بلاتکلیف، روان، بیجان/ نگاهی به فیلمهای «هِناس»، «برف آخر» و «بیمادر»
- فیلمنامه، نقطه ضعف اصلی/ نگاهی به فیلمهای «بیمادر» و «شب طلایی»
- یک بیگ پروداکشن بیخاصیت/ حسادت زنانه یا حس مادرانه/ نگاهی به فیلمهای «دسته دختران» و «بیمادر»
- تیغ کند تدوین/ نگاهی به فیلم «بیمادر»
- «بیمادر»؛ یک فیلم خنثی
- ویدئویی از نشست رسانهای فیلم «بیمادر»
- در نشست رسانهای فیلم «بیمادر» عنوان شد؛ میخواستیم مخاطب به یک خودپرسشگری برسد
- «بیمادر»؛ ملودرامی که شکل نمیگیرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





