فیلم سینمایی «آینده» به نویسندگی و کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی سید ضیا هاشمی با حضور پانتهآ بهرام و کامبیز دیرباز میزبان منتقدان و هنرمندان میشود.
به گزارش سینماسینما، این فیلم سینمایی ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۲۹ بهمن برای منتقدین و اعضای سینماتک خانه هنرمندان نمایش خواهد داشت.
امیر پورکیان پیش از این در شبکه نمایش خانگی سریال «ممنوعه» و فیلم سینمایی «ناکوک» را ساخته است.
«آینده» فیلمی اجتماعی با نگاه به خانواده و پرداخت به آسیبهای پنهان و روابط است.
در خلاصه این فیلم آمده است: آینده نوزاد مادریست به نام امروز که فردا متولد میشود.
سرمایهگذاری «آینده» را دکتر سیاوش امین پور بر عهده دارد.
عکس: احمدرضا شجاعی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «سمفونی باران» کلید خورد
- شلوغ کردن معرکه!/ نگاهی به سریال «پوست شیر»
- آن دقایق جانکاه/ نگاهی به سریال «پوست شیر»
- در مراسم سالگرد حمیدرضا صدر مطرح شد؛ مردی که با مرگش سرطان را شکست داد/ ۳۶۵ روز در فراق «صدر»
- معرفی هیات داوران بخش سینمایی یک جشنواره/ مهتاب کرامتی و پژمان بازغی فیلمهای ورزشی را داوری میکنند
- فضای غریب، شخصیتهای ناآشنا/ نگاهی به فیلم «خائنکشی»
- اکران «آینده» از ۲۳ بهمن قطعی شد
- انتشار نسخه ویژه نابینایان «شکارچی گوزن» با صدای پانتهآ بهرام + تیزر
- پانتهآ بهرام سفیر «سرای گوهر» شد/ پناهی برای دختران بیسرپناه
- «تک تیرانداز» به صورت آنلاین اکران میشود
- انتشار اولین تیزر از پشت صحنه «خائن کشی» همزمان با زادروز هشتاد سالگی مسعود کیمیایی
- بهاره کیانافشار به «خانه شیشهای» پیوست
- «تک تیرانداز» همزمان با هفته دفاع مقدس اکران میشود
- اکران آنلاین به «جنون» رسید/ داستان یک روانپریش
- سومین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





