تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۶:۱۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 26256

ابوالفضل پورعرب به تازگی با روزنامه جام جم مصاحبه ای انجام داده و در بخش هایی از آن حرفهای جالبی زده است .
به گزارش سینما سینما ،مهمترین بخشهای این مصاحبه یه شرح زیر است :

/از کارنامه کاری‌ام ناراضی نیستم/

من بتازگی دوران میانسالی را تجربه می‌کنم و فعلا اول راه این مقطع سنی هستم، اما این دوران را خیلی دوست دارم. می‌توانستم پزشک یا مهندس شوم، اما هنرمند شدم. فکر می‌کردم اتفاقات بهتری برایم رخ می‌دهد. با این حال از کارنامه کاری‌ام ناراضی نیستم. فقط دلم می‌خواهد به مسئولان بگویم از جوانان علاقه‌مند به بازیگری حمایت کنید تا رفته رفته به سمت شبکه‌های ماهواره‌ای کشیده نشوند.

/ریشه‌ام در ایران است/

از کجا می‌دانید از شبکه جم به من پیشنهاد نشده است؟ زندگی من در ایران است؛ ریشه ام اینجاست و دوستش دارم. برایم خیلی مهم است که کجا زندگی می‌کنم. سال‌ها پیش نماینده‌ای از طرف یکی از کانال‌های ایتالیا به وزارت ارشاد ما آمد و از من درخواست همکاری کرد. همچنین از سوی یک کانال آمریکایی پیشنهاد کار داشتم، اما نرفتم. دلیل این که وطنم را ترک نمی‌کنم، حسی است ولی باز هم تاکید می‌کنم دولت باید از هنرمندان حمایت کند.

/شبکه‌های ماهواره‌ای هنرمندان را صید می‌کند/

(در پاسخ به سوالی که چرا در تلویزیون گزیده بازی می‌کنید، علاقه‌مند نیستید مخاطب شما را بیشتر ببیند؟)مخاطب مهره اصلی است. نبودن مخاطب یعنی نبودن ما. ما خودمان را از مخاطب پنهان نمی‌کنیم، بلکه از قصه‌های بد پرهیز می‌کنیم. من بیشتر در سینما فعالیت کردم. در تلویزیون، کار کارگردانانی را پذیرفتم که دوستشان داشتم و علاقه مند بودم با آنها همکاری کنم. ما باید مراقب باشیم مخاطب را از دست ندهیم. باید نیروهای متخصص کار کنند، چراکه امروز شاهدیم شبکه‌های ماهواره‌ای هنرمندان را صید می‌کند. بنابراین باید به کیفیت کارهایی که تولید می‌کنیم، توجه ویژه نشان دهیم.

/هنوز جایزه فیلم عروس را از جشنواره پیونگ یانگ نگرفتم/

خیلی چیزها دست ما نیست و گاهی سیاست‌ها مشخص کرده که آیا کار کنیم یا نه؟ آیا فعالیتمان ممنوع است یا نه؟ بعضی مواقع بدون این که دلیلش به ما گفته شود، از کار ممنوع شدیم. شاید باور نکنید، اما من هنوز جایزه فیلم عروس را از جشنواره پیونگ یانگ نگرفتم. به نظرتان چه کسانی باید پاسخگوی این مسائل باشند؟

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها