نمایش “چند و چون به چاه رفتن چوپان” نوشته علیرضا نادری و کارگردانی علی یازرلو از ۲۰ دی ماه در برج آزادی به صحنه می رود.
به گزارش سینماسینما، نمایش “چند و چون به چاه رفتن چوپان”، این نمایش که پیش از این در سیزدهمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر در هشت رشته نویسندگی، کارگردانی، بازیگری زن(اول)، بازیگری مرد(سوم)، طراحی صحنه، موسیقی، طراحی لباس و حرکت حایز رتبه شده و تندیس بهترین اثر جشنواره را کسب کرده بود؛ از ۲۰ دی ماه در برج آزادی به صحنه می رود.
پولاد کیمیایی، آزاده بهرامی، امیرعباس توفیقی، حامد شیخی و نوشین دانایی به عنوان بازیگر در این نمایش ایفای نقش میکنند.
چهمچنین غلامحسین شاهعلی به عنوان مجری طرح و مشاور هنری کارگردان، مریم ظریف به عنوان تهیهکننده، محمد علایی به عنوان دستیار کارگردان ، نازنین قدس مهدوی به عنوان طراح حرکت، علی یازرلو به عنوان طراح صحنه و لباس و شکورا آذرخشی به عنوان منشی صحنه با علی یازرلو در مقام طراح و کارگردان همکاری می کنند.
نمایش “چند و چون به چاه رفتن چوپان” ساعت ۱۸ در برج آزادی به صحنه می رود و بلیت های آن بر روی سایت تیوال، همزمان با آغازِ اجرا، قابل دسترس است.
منبع:ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پولاد کیمیایی برای «گالیله» میخواند
- «۱۲ مرد خشمگین» و «۱۲ زن خشمگین» در برج آزادی
- دانیال اربابی برج آزادی تهران را موتورایز میکند
- دو نسخه متفاوت از «دوازده مرد خشمگین» روی صحنه میرود
- «بازنمایش قصه ترانههای ماندگار» با حضور بازیگران جدید در تالار وحدت/ آغاز بلیتفروشی از امروز + تیزر
- مراسم نکوداشت تهیهکنندگان و مجریان پیشکسوت کودک برگزار شد
- «خیام خوانی» و کنسرت بندری در برج آزادی
- تمدید اجرا برای دومین بار؛ «خانه برناردا آلبا» تا پایان فصل بهار مهمان سالن اصلی برج آزادی تهران است
- مدت اقامت «برناردا آلبا» در «خانه» برج آزادی تهران تمدید شد
- سالن اصلی برج آزادی تهران میزبان «خانه برناردا آلبا» میشود
- انتشار اولین تیزر از پشت صحنه «خائن کشی» همزمان با زادروز هشتاد سالگی مسعود کیمیایی
- عکسهای جدید از «خائنکشی» منتشر شد
- تدوین «خائنکشی» مسعود کیمیایی به پایان رسید
- الهام حمیدی به «خائن کشی» پیوست + عکس
- پایان فیلمبرداری «گشت ارشاد ۳» + عکس
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت





