تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 116988

هری استایلز خواننده مشهور بریتانیایی در حال گفتگوست تا به فیلم جدید دیزنی که لایو اکشنی از «پری دریایی کوچک» است ملحق شود.

به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، هری استایلز هم شاید زیر آب برود! خواننده مشهوری که پیش‌تر با گروه «وان دایرکشن» همکاری می‌کرد در حال مذاکره است تا در نقش شاهزاده اریک در اقتباس زنده از انیمیشن «پری دریایی کوچک» والت دیزنی ظاهر شود.

این در حالی است که به تازگی اعلام شد هالی بیلی در نقش آریل جلوی دوربین می‌رود. آریل شاهزاده پری دریایی کوچکی است که آرزو دارد انسان شود. پیش‌تر اعلام شده بود ملیسا مک کارتی نیز نقش عمه بدجنس او اورسولا را بازی می‌کند.

«پری دریایی کوچک» را باب مارشال کارگردانی می‌کند و دیوید مگی فیلمنامه آن را نوشته است.

این فیلم از ترانه‌های اوریجینال انیمیشن کلاسیک سال ۱۹۸۹ بهره می‌گیرد و در عین حال ترانه‌های جدیدی توسط آلن منکن با شعرهای لین مانوئل میراندا خالق نمایش موفق «همیلتون» برای آن ساخته می‌شود.

میراندا تهیه‌کننده فیلم در کنار مارشال است و مارک پلات و جان دلوکا نیز آنها را همراهی می‌کنند.

وقتی «پری دریایی کوچک» ۳۰ سال پیش راهی سینماها شد با فروشی عظیم روبه‌رو شد و رنسانسی برای دیزنی ایجاد کرد. داستان این انیمیشن با اقتباس از داستان هانس کریستین آندرسن درباره پری دریایی کوچکی است که عاشق انسانی به نام اریک می‌شود و می‌خواهد به هر ترتیب که شده رنج انسان شدن را بپذیرد.

استایلز پیش‌تر در سال ۲۰۱۷ در درام جنگی کریستوفر نولان یعنی «دانکرک» بازی کرده بود و یکی از کاندیداهای ایفای نقش در فیلم زندگینامه‌ای «الویس» بود.

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها