تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 86398

سینماسینما،علی پاکزاد- احمد طالبی نژاد منتقد سینما گفت:« احساس می کنم که مانی حقیقی در مسیری قرار گرفته که شباهت زیادی به ابراهیم گلستان و تفکراتی که او داشت دارد. تحقیر کردن افراد از موضع بالا به هیچ وجه جالب نیست. عقیده دارم که فیلم مانی حقیقی مشکوک است . اما کلیت فیلم مثبت بود.»

به گزارش سینماسینما، احمد طالبی نژاد منتقد سینما معتقد است که فیلم مانی حقیقی از لحاظ ساختار و تکنیک فیلم قابل قبولی است. طالبی نژاد اعتقاد دارد که فیلم «خوک» یک اثر کاملا مشکوک است که باید درباره آن بیش از این صحبت شود.

احمد طالبی نژاد متقد سینما درباره فیلم «خوک» گفت:«درباره فیلم «خوک» مطلب مفصلی را نوشته ام اما هنوز چاپ نشده است. اما چند کلمه ای بد نیست درباره این فیلم صحبت کنیم.عقیده دارم فیلم «خوک» از لحاظ ساخت و تکنیک فیلم خوبی است. قطعاخیلی خوب نیست و معمولی و استاندارد است.جذابیت های کمدی دارد که برای مخاطب چذاب است و می تواند اوقات خوبی را برای آنها به وجود بیاورد.»

او ادامه داد:«جهت گیریهای خاصی این فیلم دارد که به عقید من جالب نیست و باعث شده است که واکنش هایی شکل بگیرد که البته طبیعی هم هست. به نظرم فیلمهای مانی حقیقی به نوعی مشکوک است. به هر حال به سخره گرفتن فضای روشنفکری و اتفاقاتی که برای مردم از گذشته تا امروز  رخ داده است به هیچ وجه جالب نیست. شخصا که این فضا و تفکر را نمی پسندم اما فیلم فضای خوبی دارد و می تواند مخاطب عام را چند دقیقه ای سرگرم کند.»

طالبی نژاد درباره شباهت های مانی حقیق و ابراهیم گلستان گفت:«احساس می کنم که مانی حقیقی در مسیری قرار گرفته که شباهت زیادی به ابراهیم گلستان و تفکراتی که او داشت دارد. تحقیر کردن افراد از موضع بالا به هیچ وجه جالب نیست. البته کلیت فیلم «خوک» مثبت بود»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها