تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۷:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 44945

تابستان داغسینماسینما،علی پاکزاد – هومن بهمنش فیلمبردار فیلم «تابستان داغ» با اشاره به اینکه از قبل پیش‌بینی این حجم از توجه به فیلم را نداشت تاکید کرد دست‌اندرکاران فیلم «تابستان داغ» از حرفه‌ای‌ترین عوامل سینما هستند.

به گزارش سینماسینما، بهمنش یکی از فیلمبرداران نام آشنای سینما است. او در جشنواره سی و پنجم با فیلم «تابستان داغ » حضور یافت و برای همین کار کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین شد.

فیلمبردار فیلم «تابستان داغ» درباره این فیلم گفت: «اگر به عوامل فیلم «تابستان داغ» نگاهی بندازید، می‌بینید تمام دوستان جوان و حرفه‌ای هستند. در گذشته نتیجه کار این دوستان را دیده بودم و به همین دلیل نیز با این فیلم و عوامل آن همکاری کردم. خیلی خوشحال هستم که کار بچه‌ها دیده شده است. «تابستان داغ» فیلمی کاملا خصوصی است. هیچ حمایتی از ما صورت نگرفته است. امیدوارم امروز جوایز زیادی را کسب کنیم.»

او ادامه داد: «به شخصه قبل از جشنواره پیش‌بینی موفقیت‌های اخیر را نمی‌کردم. البته هیچ‌کسی نمی‌تواند نسبت به فیلمی که ساخته چنین پیش‌بینی داشته باشد. برای مثال سال قبل چنین اتفاقی برای سعید روستایی رخ داد و خیلی هم خوشحال بود. نتیجه را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. این اتفاق مانند بچه‌ای است که به دنیا می‌آید و هیچ کسی از آینده او خبر ندارد. «تابستان داغ » فیلمی است که می‌تواند نقاط ضعفی نیز داشته باشد، مهم این است که تا چه حد با مخاطبان و هیات داوری ارتباط برقرار کرده است.»

فیلمبردار فیلم «تابستان داغ» درباره تهیه‌کنندگی در سینما گفت: «تصمیم خیلی جدی برای تهیه‌کنندگی ندارم. اما مایلم که این کار را انجام دهم. حوزه‌های مختلفی از سینما را تجربه کرده‌ام،  زیرا از چهارده سالگی در سینما هستم. با آقای نوروزبیگی در این فیلم نیز همکاری داشتم. اگر حضور در حوزه تهیه‌کنندگی من را خوشحال کند این کار را دنبال خواهم کرد.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها