بازیگر فیلم «انزوا» گفت: فیلم وحید جلیلوند با موضعی اجتماعی اتفاقی تکان دهنده با مضمونی پلیسی را روایت می کند.
به گزارش سینماسینما، علیرضا استادی بازیگر سینما و تلویزیون که با سه فیلم در جشنواره فیلم فجر حاضر شده، با اشاره به حضور خود در جشنواره فیلم فجر گفت: خوشبختانه امسال با سه فیلم «بدون تاریخ بدون امضا»، «چراغ های ناتمام» و «انزوا» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهم داشت.
بازیگر فیلم «چراغ های ناتمام» وحید جلیلوند را شانس اول کسب سیمرغ دانست و گفت: من مطمئنم که فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» سیمرغ بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر دریافت خواهد کرد.
او درباره فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» افزود: از نظر من ترکیب بازی نوید محمدزاده و هدیه تهرانی ترکیب تازه ای در سینمای ایران خواهد بود و همچنین بازی امیر آقایی نیز در این اثر بسیار متفاوت است. از دیگر نکات مثبت این فیلم می توان به گریم حرفه ای و متفاوت عبدالله اسکندری اشاره کرد.
بازیگر فیلم «زرد» درخصوص صحبت های انجام شده درباره نزدیکی فضای «بدون تاریخ، بدون امضا» با فیلم «ابد و یک روز» تاکید کرد: برخی با توجه به حضور برخی بازیگران و فضا این فیلم را مشابهی بر «ابد و یک روز» می دانند اما این فیلم تفاوت های بسیاری دارد.
استادی مضمون این اثر را تکان دهنده خواند و خاطرنشان کرد: فیلم وحید جلیلوند با موضعی اجتماعی اتفاقی تکان دهنده با مضمونی پلیسی را روایت می کند. نگاهی تازه به چنین اتفاقی که بدون شک در جشنواره امسال حرف های زیادی برای گفتن دارد.
منبع: میزان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «بدون تاریخ، بدون امضا» به نمایش خانگی آمد
- «بیآبان» از اول آذر اکران میشود
- «کن – پامنار» در آخرین مراحل فنی
- معرفی بازیگران جدید فیلم «پاکول»
- بدون تاریخ، بدون امضا، بدون اسکار /دیلیمیل فیلمهایی از ژاپن و بلژیک را شانس اول دریافت جایزه اسکار فیلم خارجی میداند
- رقبای اسکار خارجی زبان به مرز ۷۰ رسید/ معرفی فیلمها
- ادعای روزنامه جوان: فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» با امضای ترامپ به اسکار رفت/ چرا «به وقت شام»را نفرستادید؟
- استقبال ایتالیاییها از «بدون تاریخ، بدون امضاء»
- پانزدهمین جایزه بینالمللی برای «بدون تاریخ، بدون امضاء»
- اختصاصی سینماسینما/ افت فروش فیلمهای ایرانی در فرانسه
- «بدون تاریخ، بدون امضا»؛ سکوت نفرتانگیز دروغ دوست داشتنی
- سیزدهمین جایزه بینالمللی برای بدون تاریخ، بدون امضاء
- فروش ۴۶ میلیاردی سینمای ایران در زمستان ۹۶/ گزارش تحلیلی
- «بدون تاریخ بدون امضا» سه میلیاردی شد / فروش فیلمها در هفتهای که گذشت
- رونمایی از پوستر «بدون تاریخ، بدون امضاء»/ فیلم جلیلوند از ۲۵ بهمن میآید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





