تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۳:۴۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 11559

۹نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «بادیگارد» شنیه ۱۷ بهمن با حضور کارگردان و عوامل این فیلم در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

به گزارش سینماسینما، ابراهیم حاتمی کیا و بازیگران این فیلم در این نشست حرف های کنایه آمیزی زدند که در ادامه برخی جمله های آنها را می خوانید:

ابراهیم حاتمی کیا کارگردان

-نسبت به فیلم‌ام عار دارم چون شنیده‌ام که تعدادی از بچه‌های مستندساز در سوریه هستند و دلم به آن طرف رفت.

-برای من این فیلم یک مسیر طی شده مانند خود نظام و انقلاب است و آن را به عنوان نقطه عطفی در کارنامه‌ام تلقی نمی‌کنم.

-خیلی به فضای فرش قرمز علاقه‌ای ندارم و حتی از بودن در آن خجالت می‌کشم و پرویز هم همین حال را دارد. به همین دلیل بچه‌ها اجازه گرفتند که اگر ممکن است روی فرش قرمز نرویم و من هم حالم خوش نیست برای اینکه در این فضا قرار بگیرم.

-برای من بودن در این فضاها (فرش قرمز) حرام است، به ویژه در کشور خودم. اما خوشبختانه جشنواره مرتب و منظم و آبرومندانه برگزار شده است.

-مدیر کاخ جشنواره برایم مرد محترمی است اما به هر حال احوالات ما چنین است. ابدا به کسانی که در آن فضا قرار می‌گیرند و عکس می‌گیرند بی‌احترامی نمی‌کنم، اما خودِ ما این فضا را دوست نداریم.

-سازمان انرژی اتمی به ما اجازه دادند در لوکیشن آن‌ها کار کنیم و شرکت “بنز” هم هیچ پولی به ما ندادند و ماشین را اجاره کردیم.

-چرا بعضی از همکاران منتقد شما اینقدر مریض هستند؟!

پرویز پرستویی بازیگر

-برگزارکنندگان جشنواره تصمیم گرفته‌اند که با این شکل و شمایل آن را برگزار کنند، اما خود من از بچگی چنین روحیه‌ای ندارم. اولین باری که کت پوشیدم روز عروسی‌ام بود و آنقدر نامتعادل شدم که زمین خوردم و کتم پاره‌پاره شد.

-نمی‌خواهم بی‌حرمتی کنم اما وقتی در این فضا و میزانسن قرار بگیرم تعادلم را از دست می‌دهم و راحت نیستم. حسن نیت مسئولان را می‌فهمم که می‌خواهند فضای دلنشینی ایجاد کنند و تماشاگر هم آن را دوست دارد اما خودِ من این علایق را ندارم.

 

مریلا زارعی بازیگر و بازیگردان

-هرگز به آقای پرستویی جسارت نمی‌کنم اما اگر ایشان در این فیلم بازی نمی‌کرد بهتر بود که این فیلم اصلا ساخته نشود، چون انتخاب دیگری وجود نداشت و ایشان سرگروه تیم بازیگری ما بود.

-شیلا خداداد سه سال از سینما دور بود و معتقدم فیلمسازان بزرگ در انتخاب بازیگر ریسک می‌کنند. خانم خداداد ویژگی‌های مورد نظر ما را داشت و به همین دلیل ایشان را انتخاب کردیم. امیدوارم در این فیلم سلام تازه‌ای به سینما بدهد و در آینده کاری‌اش تأثیرگذار باشد.

 

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها