تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 162881

 

برنامه از جنس مهر به تهیه کنندگی ملیحه صادق کاظمی و سردبیری مرجان قندی از ۲۷ مهر ماه تا دوم آبان ویژه هفته وحدت روانه آنتن می شود.

به گزارش سینماسینما، مرجان قندی، سردبیر و مشاور برنامه در این باره می گوید: برنامه از جنس مهر کاری از گروه تغذیه رادیو سلامت است که با رویکرد شرایط کنونی کرونا و نقش پزشکان برای درمان مردم از ۲۷ مهر ماه تا دوم آبان ماه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ روانه آنتن می شود.
وی ادامه می دهد: هدف ما برجسته سازی فعالیت کادر درمان از ابتدای کرونا تا به الان است و به موفقیت و دستاوردهای بهداشت و درمان با همدلی جامعه پزشکی و مردم می پردازیم. برنامه شامل بخش های متنوع است. در آیتم قصه های مرزها با پزشکان بدون مرز گفت و گو خواهیم کرد. بسته همدلی اختصاص به گفت و گو با پزشکان خیر ایران و خارج از کشور اختصاص دارد. بخش هدیه ای از جان درباره خدمات پزشکان اهل سنت است. در بخش از روایت تا شهدا با خانواده شهدای کادر درمان صحبت می کنیم. نوای وحدت هم درباره گروه های موسیقی اهل تسنن در شهرهای مختلف است. بخشی هم به عنوان دستاوردهای واکسن در کشور داریم که به واکسن های کشورمان می پردازیم.
قندی بیان می کند: مهمانانی هم از پزشکان جهان اسلام از ترکیه و افغانستان خواهیم داشت و با کاشفان مسلمان واکسن کرونا گفت و گو می کنیم. بخشی از برنامه هم اختصاص به گفت و گو با پزشک ایرانی سوئدی کاشف داروی علیه ویروس دارد. این برنامه به تهیه کنندگی ملیحه صادق کاظمی و گویندگی دکتر کیانا فرهی و ندا خواجه نوری پخش می شود.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها