برندگان سیزدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران (اسیفا) در هفت رشته معرفی شدند.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی جوایز ایسفا، برندگان سیزدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران (ایسفا) معرفی شدند.
جوایز ایسفا پس از سه مرحله داوری که مرحله سوم آن به شکل حضوری و با حضور بیش از ۸۰ داور ثابت و مهمان آکادمی در خانه سینما برگزار شد، برندگان خود را شامگاه شنبه، ۲۹ مهرماه به شکل مجازی اعلام کرد.
پیشتر دبیر سیزدهمین دوره جوایز ایسفا و هیات مدیره انجمن فیلم کوتاه ایران در بیانیهای دلایل خود را مبنی بر حضوری برگزار نکردن اختتامیه این دوره از جوایز عنوان کرده بودند.
اسامی برندگان عبارتند از:
+تندیس بهترین بازیگری
پرستو قربانی برای فیلم «به خاطر سارا»
+تندیس بهترین صدا
رامین ابوالصدق برای صداگذاری فیلم «دندان درخت»
+تندیس بهترین تدوین
پویان شعلهور برای فیلم «آبی میشود»
+تندیس بهترین فیلمبرداری
محمدرضا جهان پناه برای فیلم «دریچه»
+تندیس بهترین فیلمنامه
ساسان خوش نیت برای فیلم «بی بدن»
+تندیس بهترین کارگردانی
ساسان خوش نیت برای فیلم «بی بدن»
+تندیس بهترین فیلم
ایلحان شاه برای تهیهکنندگی فیلم «بی بدن»
سیزدهمین دوره جوایز ایسفا به دبیری اسماعیل منصف و توسط انجمن صنفی فیلم کوتاه ایران به منظور معرفی برترین آثار سینمای کوتاه ایران برگزار شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نامزدهای جوایز ایسفا پانزدهم معرفی شدند
- انتشار فراخوان پانزدهمین دوره جوایز ایسفا
- دبیر جوایز ایسفا مشخص شد
- پس از ۶ ماه داوری آثار؛ ایسفا برگزیدگانش را شناخت
- نامزدهای جوایز ایسفا اعلام شد
- اعلام اسامی فیلمهای مرحله نهایی داوری جایزه ایسفا
- معرفی فیلمهای راه یافته به مرحله دوم جایزه ایسفا
- درخواست ایسفا از خانه سینما درباره پیگیری علت فوت بهاره للهی، فیلمساز
- فراخوان چهاردهمین دورهی جوایز ایسفا منتشر شد
- تمدید مهلت شرکت در سیزدهمین دوره جوایز ایسفا
- رونمایی از پوستر سیزدهمین دوره جوایز ایسفا/ نشان ایسفا به سوسن تسلیمی تقدیم شد
- اعلام آخرین مهلت ثبتنام در سیزدهمین دوره جوایز ایسفا
- برگزیدگان آکادمی ایسفا معرفی شدند/ جوایز اصلی به «ارفاق» رسید
- اعلام جزئیات مراسم پایانی جوایز آکادمی ایسفا
- اعلام اسامی فیلمهای راهیافته به دوازدهمین دوره جوایز آکادمی ایسفا
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





