
در حالی که تنها ده روز از اجرای استندآپ کمدی یک جوان انگلیسی به نام «دنیل اسلوس» گذشته، تاکنون ـ تحت تأثیر این برنامه ـ ۴۰۰۰ نامزدی به هم خورده و ۱۷ مورد طلاق اتفاق افتاده است.
به گزارش سینماسینما ،مضمون استندآپ کمدی او به طور خلاصه این بود: خیلی از ما در انتخاب همسر و شریک زندگی عجله و یک آدمِ اشتباهی را وارد زندگی مان می کنیم که ابداً مناسب ما نیست، چون از تنهایی می ترسیم و برای فرار از آن، مجبور به چنین کاری می شویم!
محبوبیت نسبی این کمدین ۲۸ ساله سبب شد تا برنامه او به سرعت در فضای مجازی منتشر شود و بسیاری از طرفداران این کمدین تصمیم گرفتند تا نامزدی هایشان را به هم بزنند و حتی از همسرانشان جدا شوند، زیرا از نظر خودشان، فرد اشتباهی را وارد زندگی خود کرده اند.
کارشناسان می گویند: اگر کسی طرف مقابل را برای ازدواج و ادامه زندگی مناسب نبیند، چیزِ عجیبی نیست، اما آیا آنها باید منتظر می بودند تا یک استندآپ کمدین باعث شود تا این تصمیمِ مهمِ زندگی شان را بگیرند؟! آیا رسانه ها تا این حد اثرگذار شده اند که در مدت ده روز ۴۰۱۷ مورد جدایی به خاطر یک استندآپ کمدی اتفاق بیفتد؟!
اما «دنیل» نظر دیگری دارد، او می گوید: اگر آمار و ارقام جدایی، چهار برابر این هم بشود هرگز تعجب نمی کنم!
تابناک
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»





