تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۱۳:۲۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 156235

شبکه رادیویی سلامت، مسابقه «اف ام ۱۰۲» را از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۰ و ۵ دقیقه از موج اف ام ردیف ۱۰۲ تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می کند. در این مسابقه سئوالات پزشکی کاربردی از شنوندگان پرسیده می شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، مسابقه «اف ام ۱۰۲» کاری از گروه بهداشت و تندرستی هر روز ساعت ۱۰ و ۵ دقیقه با دو شرکت کننده بر روی آنتن می رود. این مسابقه به تهیه کنندگی مرتضی میلانی و اجرای آن را فیروزه آدابی بر عهده دارد. کسانی که بالاترین امتیاز هفته را دارند در روز فینال با هم رقابت می کنند و نهایتاً یک نفر برنده مسابقه در هفته خواهد بود.
فیروزه آدابی، گوینده برنامه در این باره توضیح می دهد: این مسابقه در حدود ۱۴ سال روی آنتن رادیو سلامت است که از قدیمی ترین برنامه های این شبکه محسوب می شود و ساعت پخش آن هم تغییر نکرده است، به همین دلیل بعد از یک دهه و اندی این برنامه شنوندگان پر و پا قرص خودش را دارد و ارتباط بسیار خوبی با برنامه دارند. در این برنامه سئوالات پزشکی از شنوندگان پرسیده می شود. البته سئوالات علمی و کاربردی است و دانستن آن برای زندگی مردم بسیار مثمر ثمر است.
وی که دانش آموخته رشته علوم پزشکی و فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی است، ادامه می دهد: تحصیلات من در شاخه علوم پزشکی کمک زیادی به اجرایم در برنامه کرده و هدف این است که بتوانیم اطلاعات صحیح پزشکی کاربردی را در اختیار شنوندگان بگذاریم. در سالهای گذشته خودم نویسنده و سردبیر برنامه بودم و در حال حاضر گوینده هستم، اما برایم جای خوشحالی دارد که مسابقه اف ام ۱۰۲ به عنوان یک برنامه برند در میان شنوندگان شناخته شده است و مردم ارتباط خوبی دارند. این مسابقه جذابیت‌های زیادی دارد و پیام‌های آموزشی بسیار زیادی را منتقل می‌کند که مردم با رعایت آنها می‌‌توانند به سلامتی خود کمک کنند. اگر شما هم می خواهید در این مسابقه شرکت کنید به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۲ پیامک بزنید.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها