تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 159562

اگر قصد دارید اطلاعات پزشکی تان را در حوزه بهداشت، سلامت و سبک زندگی محک بزنید می توانید در مسابقه اف ام ۱۰۲ رادیو سلامت شرکت کنید.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، شبکه رادیویی سلامت، مسابقه «اف ام ۱۰۲» را از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۰ و ۵ دقیقه از موج اف ام ردیف ۱۰۲ تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می کند. در این مسابقه سئوالات پزشکی پرسیده می شود و هدف از تولید، ارائه اطلاعات صحیح پزشکی کاربردی در اختیار شنوندگان است.
این مسابقه کاری از گروه بهداشت و تندرستی است که هر روز با دو شرکت کننده بر روی آنتن می رود. این مسابقه به تهیه کنندگی مرتضی میلانی و اجرای فیروزه آدابی پخش می شود. کسانی که بالاترین امتیاز هفته را دارند در روز فینال (روزهای پنجشنبه) با هم رقابت می کنند و نهایتاً یک نفر برنده مسابقه در هفته خواهد بود.
این مسابقه رادیویی ۱۴ سال روی آنتن رادیو سلامت است که از قدیمی ترین برنامه های این شبکه محسوب می شود، به همین دلیل بعد از یک دهه و اندی این برنامه شنوندگان پر و پا قرص خودش را دارد و ارتباط بسیار خوبی با برنامه دارند. در این برنامه سئوالات پزشکی از شنوندگان پرسیده می شود. البته سئوالات علمی و کاربردی است و دانستن آن برای زندگی مردم بسیار مثمر ثمر است. مسابقه اف ام ۱۰۲ پیام‌های آموزشی بسیار زیادی را منتقل می‌کند که مردم با رعایت آنها می‌‌توانند به سلامتی خود کمک کنند. اگر شما هم می خواهید در این مسابقه شرکت کنید به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۲ پیامک بزنید.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها