اسامی فیلمهای راهیافته به مرحله نهایی داوری چهاردهمین دوره آکادمی ایسفا اعلام شد.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی چهاردهمین دوره جوایز ایسفا، داوری مرحله دوم چهاردهمین دوره جوایز ایسفا با حضور ۹۸ عضو آکادمی داوری ایسفا انجام شد و ۲۲ فیلم به مرحله نهایی راه یافتند.
اسامی فیلمهای راهیافته به مرحله نهایی داوری چهاردهمین دوره آکادمی ایسفا به شرح زیر است:
«گوژپشت» (تهمینه بهرام)، «میمون» (محسن حبیبی)، «خوشحالیم» (محمد بوربور)، «هما» (مهدخت مولایی/ نیما نادری)، «سرریز» (نهال دشتی)، «تنها کنار هم» (امید میرزایی)، «تکان» (شاهین حق شعار)، «آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه شدن دیده بود» (مهدیه محمدی)، «جوجه رنگی» (فرید حاجی)، «سوردین» (رضا احساندار)، «اژه» (هادی رضایتی چران)، «یک تن» (پویان مکری)، «آندوسکوپی» (زردشت افشاری)، «اگر روحی در میان ما هست» (پانیذ خوش نیک)، «تونل» (احسان امینی)، «دد چوپان» (سهیلا پور محمدی)، «ایتالیانو» (مهدی دواچی)، «عوارض خروج» (محمدرضا جهان پناه)، «دون کیشوت» (راحیل فلاح فر)، «اشیاء» (احسان بهلولی)، «شیفت» (سمانه یدالهی)، «مورچه» (فرهاد شنتیانی).
نامزدها و برگزیدگان هر رشته در مراسم پایانی در ۳۱ شهریور ماه اعلام خواهد شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نامزدهای جوایز ایسفا پانزدهم معرفی شدند
- انتشار فراخوان پانزدهمین دوره جوایز ایسفا
- دبیر جوایز ایسفا مشخص شد
- پس از ۶ ماه داوری آثار؛ ایسفا برگزیدگانش را شناخت
- نامزدهای جوایز ایسفا اعلام شد
- معرفی فیلمهای راه یافته به مرحله دوم جایزه ایسفا
- درخواست ایسفا از خانه سینما درباره پیگیری علت فوت بهاره للهی، فیلمساز
- فراخوان چهاردهمین دورهی جوایز ایسفا منتشر شد
- معرفی برندگان سیزدهمین دوره جوایز ایسفا
- تمدید مهلت شرکت در سیزدهمین دوره جوایز ایسفا
- رونمایی از پوستر سیزدهمین دوره جوایز ایسفا/ نشان ایسفا به سوسن تسلیمی تقدیم شد
- اعلام آخرین مهلت ثبتنام در سیزدهمین دوره جوایز ایسفا
- برگزیدگان آکادمی ایسفا معرفی شدند/ جوایز اصلی به «ارفاق» رسید
- اعلام جزئیات مراسم پایانی جوایز آکادمی ایسفا
- اعلام اسامی فیلمهای راهیافته به دوازدهمین دوره جوایز آکادمی ایسفا
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





