
نمایشگاه نقاشی «گاه خویش» با ۱۹ اثر از «شیما شوقی بیگی» و با موضوع دغدغهها و مشکلات زن امروز ایرانی، جمعه ۹ مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰ در گالری «شلمان» افتتاح میشود.
«شیما شوقی بیگی» متولد ۲۳ دی ماه ۱۳۶۵ تهران، تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی نقاشی دانشگاه علم و فرهنگ و کارشناسی ارشد مطالعات زنان دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسانده است.
شرکت در هشتمین سالانه منتخب نسل نو(سال ۱۳۹۳)، نمایش آثار در خانه هنرمندان (سال ۱۳۹۵) و برگزاری نمایشگاه انفرادی در گالری سایه (سال ۱۳۹۷) از جمله فعالیتهای شیما شوقیبیگی در عرصه هنر است.
در استیتمنت نمایشگاه «گاهخویش» آمده است:
«فضایی برای خویشتن خویش»، دقیقا همان اتفاقی است که سالیان درازیست زنان و خصوصا زنان ایران از آن بیبهرهاند، برای همین است که زیبایی،نشاط،صلح و دوستی رو به کاهش است. زنان میتوانند هر جایی را سرسبز و ممکن برای زندگی کنند. به شرط آنکه زندگیشان از آنِ خویش باشد حتی شده یک وجب. دقیقا همان زمان است که شروع به خلق کردن و شکوفا شدن میکنند.
مدیریت رسانهای این نمایشگاه به عهده فرنوش آباء است. علاقهمندان برای بازدید از آثار نمایشگاه «گاه خویش» غیر از روز افتتاحیه میتوانند، ۱۰ تا ۱۴ مهر از ساعت از ۱۶:۳۰ تا ۲۰ به گالری «شلمان» به نشانی تهران، بلوار میرداماد، رودبار غربی(جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷، طبقه اول مراجعه کنند.
پایان پیام|
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- استیج ۱۴ میزبان آثار تانیا پاکزاد میشود
- نمایشگاه نقاشی «درخت جان» در گالری کاما
- آثار تانیا پاکزاد در گالری آریا روی دیوار میرود
- نمایشگاه آثار نقاشی سیلوستر استالونه افتتاح شد/ نمایش هنر یا سلبریتی؟
- نمایشگاه آثار نقاشی داریوش مهرجویی افتتاح شد
- لغو شد؛ مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشیهای مهرجویی برگزار نمیشود
- گفتوگو با تهمینه میلانی: با این فضاسازیها غریبه نیستم
- توضیحات تهمینه میلانی درباره نمایشگاه نقاشیاش/ تخلفی نداشتهام
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





