آسیا آرجنتو بازیگر ایتالیایی، راب کوهن کارگردان مجموعه فیلم های «سریع و خشگمین» را به تجاوز متهم کرد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، آسیا آرجنتو (آزیا آرجنتو) بازیگر ایتالیایی اتهامات تازه ای مبنی بر سوءاستفاده جنسی علیه راب کوهن کارگردان فیلم های «سریع و خشمگین» مطرح کرده است.
بازیگر و کارگردان ایتالیایی که یکی از صداهای مهم و اصلی جریان بوجود آمده علیه آزار و اذیت جنسی در هالیوود به شمار می آید و یکی از اولین کسانی است که هاروی واینستین مرد پرنفوذ هالیوود را به تجاوز متهم کرد روز یکشنبه ۲۴ ژانویه گفته های خود در نشریه های ایتالیایی درباره راب کوهن را تایید کرد.
آرجنتو گفت: این اولین بار است که من درباره کوهن صحبت می کنم، او از من سواستفاده کرد، این شخص به زور به من نوشیدنی داد و مرا بیهوش کرد، واقعا در آن لحظه نمی دانستم چه اتفاقی رخ داده است.
آرجنتو در این مصاحبه گفت، این اتفاق سال ۲۰۰۲ در جریان فیلمبرداری فیلم «xXx» به کارگردانی کوهن با بازی ساموئل ال جکسون و وین دیزل رخ داده است.
کوهن در سال ۲۰۱۹ با دو اتهام مشابه همین از سوی دخترش ولکری ویتر و زنی که نخواست نامش فاش شود مواجه شد. البته کوهن در آن زمان هر دوی این اتهامات را تکذیب کرد.
سخنگوی راب کوهن درباره این اتهام نیز به رسانه ها گفت: آقای کوهن به طور قاطع این اتهام که از سوی آسیا آرجنتو وارد شده را رد می کند.
منبع: صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- استقبال از پیشنمایش «سریع و خشمگین۹»/ احتمال رکوردشکنی بالا رفت
- درگذشت اولین کارگردان سیاهپوست نامزد دریافت جایزه اسکار
- مستند زندگی پل واکر در پارامونت نمایش داده میشود
- ۱۰ فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷ تا امروز و نظر منتقدان درباره آنها
- «سریع و خشمگین» به سوی رکودشکنی
- گرامیداشت یاد پل واکر در سالگرد درگذشتش/ دوستانش چه نوشتند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





