تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۸:۱۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 175797

برنامه “افق روشن” به موضوعات و چالش های حوزه اجتماعی می پردازد و روز چهارشنبه ۱۱ خرداد ماه به بررسی چالش های رفتارهای دو گانه حقیقی و مجازی می پردازد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، شنوندگان رادیو سلامت می توانند روز چهارشنبه ۱۱ خرداد موضوع شخصیت حقیقی و مجازی را دنبال کنند و دکتر عبدالرضا سپنجی عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مدرسی کارشناس علوم تربیتی و سواد رسانه ای درباره تعارض شخصیت حقیقی و مجازی و رفتارهای دو گانه در شبکه های اجتماعی مجازی صحبت می کند.
مخاطبان می توانند این برنامه را ضمن شنیدن از رادیو سلامت از رادیو اینترنتی و از اپلیکیشن ایران صدا ببینند و از ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه روانه آنتن رادیو سلامت می شود.
در این برنامه مستند گزارشی متناسب با موضوع مورد بحث پخش می شود و گزارش مردمی از دیگر بخش های برنامه است که کارشناسان مختلف از نگاه شان به این موضوعات می پردازند. برنامه سازان این برنامه تلاش می کنند مطالبات و نیازهای مردم را پاسخگو باشند.
برنامه افق روشن به مضامین گسترده اجتماعی می پردازد و از محیط زیست گرفته تا مشکلات شهری، جاده ها و …کارشناس مجری برنامه فاطمه شهبازی است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها