الهه گودرزی داور جشنواره بینالمللی فیلم زنان بیروت (BWFF) شد.
به گزارش سینماسینما، الهه گودرزی پخشکننده بینالمللی فیلم، مدیر سابق بینالملل سینمای هنر وتجربه و تهیهکننده به همراه اسامه عبدالفتاح مدیر هفته بینالمللی منتقدان جشنواره قاهره از مصر و بازیگر سرشناس لبنانی، دیامند ابوعبود داور بخش فیلم کوتاه لبنان جشنواره بینالمللی فیلم زنان بیروت شد.
جشنواره فیلم زنان بینالمللی بیروت (BWFF) یک رویداد سالانه است که توسط جامعه فیلم بیروت تحت عنوان زنان برای رهبری در بیروت برگزار میشود و نقش زنان به عنوان رهبران در جوامعشان را برجسته میکند و سازندگان فیلم و علاقمندان به سینما را از سراسر جهان دور هم جمع میکند.
گودرزی پیش از این نیز از طرف کنفدراسیون بینالمللی سینماهای هنری جهان موسوم به CICAE به عنوان داور بخش پانورامای جشنواره برلین در سال ۲۰۱۹ حضور داشت.
هفتمین جشنواره بین المللی فیلم زنان بیروت از ۱۴ تا ۱۹ آوریل در بیروت لبنان برگزار میشود.
همچنین فیلم کوتاه اسپاسم به کارگردانی صحرا اسداللهی، تهیهکنندگی زاهد برزگر و با پخش بینالمللی الهه گودرزی در بخش مسابقه فیلم کوتاه بینالملل این جشنواره نمایش داده میشود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





