تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۹:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 159180

 

برنامه شاد و مفرح “چراغانی” به سردبیری و اجرای فیروزه آدابی و تهیه کنندگی محسن کریمی از هفتم تا نهم مرداد ماه ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود و امیر پارسی، بازیگر بخش نمایشی این برنامه است.

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، فیروزه آدابی در این باره توضیح می دهد: این برنامه با محوریت فراهم کردن اوقات شاد برای مخاطبان پخش می شود. البته به موضوع سلامت هم می پردازیم. برنامه شامل بخش های متنوع از جمله بخش های نمایشی است. یکی از بخش های نمایشی مربوط به ماجراهای زندگی یک زوج می شود که به نام های خانم گلی و آقای گل پرور پخش می شود. همچنین در بخشی دیگر از نمایش های برنامه دو باجناق به نام های کافی و نعمت ماجراهای جالبی را روایت خواهند کرد.
وی ادامه می دهد: در بخشی از برنامه به آداب و رسوم در ایام غدیر می پردازیم. هدف ما ترویج اعیاد دینی و فضای مفرح آن برای مخاطبان در سنین مختلف است. همچنین در بخشی از برنامه به نهج البلاغه و الغدیر می پردازیم. بخش هایی از برنامه به موضوع همدلی با کادر درمان اختصاص دارد. برنامه “چراغانی” از هفتم تا نهم مرداد ماه ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ پخش می شود.
این گوینده می افزاید: روز نهم مرداد ماه مصادف با اهدای خون است، به همین دلیل بخشی به نام هدیه سرخ پخش می شود. در روز میلاد امام موسی کاظم (ع) هم به موضوع کنترل خشم می پردازیم. پخش ترانه های شاد متناسب با این ایام از دیگر بخش های برنامه است. امیر پارسی، امیرحسین انصافی و آسیه گرجی بازیگران بخش های نمایشی هستند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها