تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۵:۴۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 120888

امیلی بلانت به گروه بازیگران «آویشن وحشی کوهی» پیوست.

به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، امیلی بلانت در کنار جیمی دورنان در فیلمی اقتباسی از جان پاتریک شنلی جلوی دوربین می‌رود.

جان هام، دیربلا مالی و کریستوفر واکن دیگر بازیگرانی هستند که برای بازی در این فیلم که فیلمبرداری آن اواخر همین ماه شروع می‌شود، قرارداد امضا کرده‌اند.

داستان این فیلم در ایرلند می‌گذرد و درباره آنتونی با بازی دورنان است که همیشه در مزرعه کار می‌کند و با تحقیر مداوم پدرش با بازی واکن روبه‌رو است. پدرش تهدید کرده که مزرعه خانوادگی‌شان را به پسر عموی آمریکایی‌اش با بازی هام واگذار می‌کند. در این میان بلانت در نقش رز مری بازی می‌کند که خانواده‌اش بر سر املاک با پدر آنتونی اختلاف دارند.

کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده جان پاتریک شنلی است که فیلمنامه را با اقتباس از نمایش پرفروش خودش در برادوی با عنوان «بیرون مولینگر» می‌سازد.

در ماه می اعلام شده بود هالیدی رینجر بازیگر این فیلم خواهد بود و اکنون بلانت جایگزین وی شده است.

بلانت سال پیش با ادامه فیلم «مری پاپینز» در فیلم موزیکال «مری پاپینز بازمی‌گردد» دیده شد.

جان پاتریک شنلی ۶۸ ساله نمایش‌نامه‌نویس و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی است که برای نمایش‌نامه «تردید: یک حکایت تمثیلی» جایزه پولیتزر، جایزه تونی و جایزه دراما دسک را از آن خود کرده است. وی برای فیلم‌نامه‌نویسی برنده جوایزی همچون جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها