ابراهیم حصاری دبیر چهارمین جشنواره بینالمللی فیلم «موج» در احکامی سه مدیر این دوره جشنواره را منصوب کرد.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی جشنواره، تعدادی از مدیران چهارمین جشنواره بینالمللی فیلم «موج» کیش به دبیری ابراهیم حصاری منصوب شدند.
بر همین اساس محمودرضا ثانی به عنوان مدیر امور بینالملل، نغمه دانش آشتیانی به عنوان مدیر روابط عمومی و مهرداد سلیمانی به عنوان مدیر فنی جشنواره «موج» در چهارمین دوره برگزاری حکم گرفتند.
محمودرضا ثانی نویسنده و فیلمساز متولد ۱۳۵۲ آبادان و جدیدترین فیلم او با عنوان «کیارستمی و عصای گمشده» هم اکنون در حال اکران است. ثانی پایهگذار جشنواره «ایباف» اسپانیا بوده است. او همچنین ریاست هیات داوران فستیوال ریور ایتالیا و کینساشا کونگو را در کارنامه دارد.
نغمه دانش آشتیانی روزنامهنگار و مدیر روابط عمومی موسسه سینمایی «هنر و تجربه» است و تجربه مدیریت روابط عمومی چندین جشنواره فرهنگی هنری و پروژههای سینمایی را در کارنامه دارد.
مهرداد سلیمانی هم پیش از این داور بخش فیلم کوتاه دومین جشنواره بین المللی فیلم های انساندوستانه آلمان، مدیر فنی و نمایش ششمین جشنواره بینالمللی فیلم شهر، مدیر فنی و نمایش سی و چهارمین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران و… بوده است.
چهارمین جشنواره بینالمللی فیلم «موج» کیش به دبیری ابراهیم حصاری در ۲ بخش فیلم کوتاه و فیلمنامه با موضوع سفر و گردشگری و نگاه ویژه به دریا ۲۸ بهمن لغایت ۱ اسفندماه ۱۳۹۹ در جزیره کیش برگزار می شود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- وقت اعتراض به توقیف و ممیزی نرسیده است؟!
- معرفی اعضای جدید هیات مدیره و بازرس انجمن منتقدان سینما
- «کتاب تندرستی و شادی» با ترجمه نغمه دانش آشتیانی منتشر شد
- آقای یوسفینژاد! میشه یه دهن برامون بخونید…
- آقای خاص سینمای مستند به «نردبان» آمد
- اعلام برنامه آخرین روز نمایش فیلمها در جشنواره «موج» کیش
- افتتاح یک جشنواره فیلم در کیش
- ۳ سینماگر بخش «بینالملل» جشنواره «موج» را داوری کردند
- اسامی فیلمهای راهیافته به بخش «ملی» چهارمین جشنواره بینالمللی فیلم موج کیش اعلام شد
- فراخوان جشنواره فیلم کوتاه موج کیش منتشر شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





