
علی مصفا در گفت و گو یی که به بهانه نمایش فیلم مرگ ماهی انجام شده است، به شدت از صدا و سیما انتقاد کرد و گفت:«امروز ما اثر تبلیغات را در فروش فیلم ها می بینیم. این تبلیغاتی که شبکه های ماهواره ای برای فروش فیلم ها می کنند در واقع دارند آن کاری که باید تلویزیون خودمان برای فروش فیلم ها انجام بدهد را انجام می دهند. اگر تلویزیون خودمان همین کار را مى کرد و اینقدر ادا در نمی آورد و اذیت نمی کرد فیلم ها می توانستد از خیلی وقت پیش همین فروش خوب را داشته باشند. چه بسیار فیلمها، هزینهها و سرمایههایی که هدر رفت فقط به خاطر اینکه تلویزیون همکاری نکرد و هی گفت این فیلم اینجوری و آن یکی آن جوری است، نمیشود. آنها به همه ضربه زدند.»
به گزارش سینما سینما، این بازیگر شناخته شده که حضور ماندگاری در سریال «کیف انگلیسی» داشته است در ادامه درباره همکاری مجدد خود با تلویزیون گفت:«من با خودم قرار گذاشتم هر چیز دیگری حتی بهتر از کیف انگلیسی هم پیشنهاد شود من دیگر به تلویزیون نروم و نمی روم. تلویزیون یک لجی با جریان سینما دارد که باعث میشود دلیلی برای همکاری با تلویزیون نبینم. به نظرم کیفیت پایین کارهای تلویزیون به هر کسی لطمه میزند. در «کیف انگلیسی» هم حقیقتا سعیم را کردم که کار نکنم اما شرایطی پیش آمد که باعث شد حضور داشته باشم. همه گروه زحمت کشیدند. آقای دری هم متن خوبی نوشته بودند و هم خوب کار کردند. دیگر فکر نمیکنم حتى الان آن روحیه ها هم در تلویزیون وجود داشته باشد. یعنی همان موقع هم از نظر ما کار در تلویزیون چندان موجه نبود. الان نسبت به آن موقع که نگاه میکنیم میبینم باز آن موقع بهتر بود. یعنی ما همچنان هر روز شاهد افت کیفیت کارهای تلویزیونی هستیم.»
منبع: تی وی پلاس
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نقدی علمی بر عملکرد صدا و سیما
- «ذهن زیبا»؛ اتفاقی زیبا در تلویزیون
- سروش صحت و کتاب باز با سالن پر در کانادا؛ آقای تلویزیون! کی ضرر میکند، من یا تو؟
- کانون کارگردانان سینما بیانیه داد؛ نمایش خانگی تعطیل خواهد شد/ هشدار کانون کارگردانان سینما به مجلس
- رفتار غیرمرسوم صداوسیما در قبال یک سریال نمایش خانگی
- آیا سیر تطور نمایش خانگی، کابوسی برای تلویزیون و سینماست؟
- نگاهی به چند مجموعه ماندگار مذهبی؛ چرا این سریالها مدام تکرار میشوند؟
- سلیم غفوری قائممقام معاون سیما شد/ صادق یزدانی حکم گرفت
- آیا وزارت ارشاد همچنان پای مواضع خود میماند؟
- واکنش کارگردان «دینامیت» به نامه ساترا؛ من همچنان به صحت این نامه شک دارم/ این نامه تفرقه برانگیز است
- واکنش تهیهکننده «یاغی» به نامه ساترا/ این نامه تلاشی برای محدود کردن پلتفرمهای داخلی است
- پخشکننده فیلم: «چپ، راست» آماده اکران است/ موضع نامشخص صداوسیما در برابر فیلمها
- گلایه از پخش نشدن تیزرهای «لامینور» در تلویزیون/ مهرجویی: رفتار تلویزیون با سینما شرمآور است
- حامد عنقا: توفیق «مهمونی» طهماسب حسرت دارد نه نگرانی
- رتبهای غیرمنتظره برای سریال «خوشنام»/ پربینندههای تلویزیون در ماه رمضان اعلام شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





