جیم کری با ادبیاتی تند از بیاعتنایی ترامپ به آتشسوزی گسترده کالیفرنیا انتقاد کرد و این کار او را برابر با آدمکشی دانست.
به گزارش سینماسینما، آتشسوزی گسترده در کالیفرنیا و تلفات ناشی از آن بهانهای شد که جیم کری تندترین حملات انتقادی خود از ترامپ را به سرانجام برساند.
این بازیگر سرشناس در متن تندی که در توییتر منتشر شد، با ادبیاتی تند نوشت: «درست همان زمانی که کشتههای آتشسوزی کالیفرنیا رو به افزایش است، رییسجمهور سادیست ما، برای هیچ، ۲۲۰ میلیون دلار خرج اعزام نیرو به مرز میکند. او این کار را برای خلاص شدن از شر دموکراتها انجام میدهد. این دیگر کار سیاسی نیست، این کار آدمکشی است.»
جیم کری در چند ماه گذشته در ردیف منتقدان جدی دونالد ترامپ قرار گرفته است. این بازیگر آثار کمدی که نقاشی هم میکشد ترامپ را سوژه بسیاری از کاریکاتورهای خود میکند.
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کارگردانان زن در هالیوود با دست خالی میجنگند
- تجلیل آکادمی سزار از جیم کری
- شرط جیم کری برای حضور در دنباله «ماسک»
- دنزل واشینگتن از دنیای بازیگری خداحافظی میکند
- رابرت دنیرو: دلقکها را تا زمانی که به دیکتاتورهای شرور تبدیل شوند، جدی نمیگیریم!
- شرط جیم کری برای بازی در دنباله «ماسک»
- جیم کری: میخواهم بازنشسته شوم/ زندگی معنویام را دوست دارم
- انتقاد اولیور استون از بایدن/ اصرار کارگردان بر انتشار اسناد ترور کندی
- هدیه جالب جیم کری به یکی از عوامل «سونیک ۲»
- خشم هالیوود از تبرئه شدن ترامپ
- خوشحالی چهرههای مطرح هالیوود از رفتن ترامپ و آمدن بایدن
- برشهای کوتاه/ ویدئویی از نقشآفرینیهای جیم کری
- واکنش سینماگران آمریکایی به حمله هواداران ترامپ به کنگره/ فاکس را تحریم کنید!
- جیم کری دیگر نقش جو بایدن را بازی نمیکند
- واکنش چهرههای مشهور هالیوود به پیروزی جو بایدن/ ترامپ! تو اخراجی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





