بازیگر سریال شهرزاد گفت: ما می بینیم که در بعضی تئاترها که با نام تئاتر هنری روی صحنه می روند هم شوخی های انجام می شود که بسیاری از تماشاگران از دیدن آنها خجالت می کشند.
به گزارش سینماسینما، رامین ناصرنصیر درخصوص حضورش در نمایش سرآشپز پیشنهاد می دهد به کارگردانی شهاب الدین حسین پور در نقش یک زن پوش گفت: از نظر من چگونگی ایفای یک نقش در تلویزیون، سینما و یا تئاتر به شخصیت و تربیت فردی بازیگر مربوط می شود. در این نمایش من نقش زن پوش دارم و خودم تصمیم گرفتم که تا کجا پیش بروم که نقش به نوعی وارد لودگی نشود.
وی در همین راستا افزود: من آگاهانه حد و مرزهای این نقش را رعایت کردم و به نوعی هدف را خنداندن مخاطب هر هر وسیله ای قرار ندادم. وقتی شما برای خنداندن مخاطب هر کاری انجام دهید ممکن است برای چند نفر از تماشاگران خنده دار باشد اما برای سایرین توهین محسوب شود و آنها را ناراحت کند.

بازیگر سریال شهرزاد درباره بروز برخی بی اخلاقی ها در آثار نمایشی تاکید کرد: من نمی خواهم از تئاتر آزاد نام ببرم و بگویم این تئاترها به هر نحو می خندانند. ما می بینیم که در بعضی تئاترها که با نام تئاتر هنری روی صحنه می روند هم شوخی های انجام می شود که بسیاری از تماشاگران از دیدن آنها خجالت می کشند.
به نظر من کمدی در تئاتر کار سختی است و شما باید مرز بین خنداندن و ناراحت کردن مخاطب را پیدا کنید. من در تئاتر سرآشپز پیشنهاد میکند به دلیل شناختی که از حسین پور داشتم بدون ریسک و دغدغه اثر را پذیرفتم چون می دانستم که وی حدود کمدی را به خوبی می شناسد.
ناصرنصیر درباره احتمال ساخت پروژه شهرزاد ۴ و پیشنهادات تازه تصویری خود خاطرنشان کرد: فعلاً که درگیر این نمایش هستم و هنوز پیشنهادی را قطعی نکرده ام. در حال بررسی چند اثر هستم که بعد از تئاتر آنها را قطعی خواهم کرد. درباره شهرزاد ۴ هم در رسانه ها صحبت هایی وجود دارد اما از همان ابتدا هم هیچوقت قرار نبود شهرزاد ۴ ساخته شود.
منبع: میزان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی نامزدهای بخش ترجمه جایزه ادبیات نمایشی ایران
- نمایش «نصف شبی» / گزارش تصویری
- چهار بازیگر جدید به «روزهای آبی» پیوستند + عکس
- به مناسبت سپندارمذگان روز عشاق ایرانى، خطاب به سه شخصیت سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگى
- بیماری مانع حضور رضا رویگری در «دلباخته» شد
- دغدغههای هنرمندی که نیم قرن در عالم بازیگری فعال است
- سرپرست دفتر نمایش خانگی: لیست سیاه در انتظار تهیهکنندگان متخلف در نمایش خانگی است
- قاضی دادگاه بانک سرمایه: پولشویی در سریال «شهرزاد» در آینده مشخص خواهد شد
- یوسف صیادی به برنامه «جشن رمضان» پیوست
- ابراز تعجب مهدی پاکدل از «خشونت بیش از حد جوانان»
- سرقت از بازیگران در مراسم تشییع پیکر جمشید مشایخی
- روایت مهدی صباغزاده از جمشید مشایخی/ او بسیار حرفهای و آرام بود
- دیدار نوروزی وزیر ارشاد با داریوش اسدزاده/ بازیگر پیشکسوت درباره خیابان لالهزار کتاب مینویسد
- چرا محمدعلی کشاورز مدتهاست که بازی نمیکند؟
- مرگ بازیگر سرشناس در غربت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت





