روزنامه جوان نوشت: در آخرین قسمت از فصل چهارم برنامه خندوانه، رامبد جوان با دعوت از بازیگر نقش اصلی فیلم «نگار»، رپورتاژ کاملی برای این فیلم رفت؛ فیلمی که تهیهکنندگی و کارگردانیاش را رامبد جوان انجام داده و همسرش نگار جواهریان بازیگر آن است.
آخرین قسمت از برنامه «خندوانه» پیش از آغاز ماه محرم از شبکه نسیم سیما پخش شد؛ برنامهای که مهمان ویژه آن نگار جواهریان، همسر مجری برنامه بود. جواهریان علاوه بر اینکه همسر رامبد جوان است در اتاق فکر برنامه نیز حضور داشت و در طول برگزاری قسمت آخر نیز بارها از سوی رامبد به این موضوع اشاره شد، اما مهمتر از اینکه جواهریان به واسطه همسری مجری برنامه به این برنامه دعوت شده و در طول برنامه بارها از روابط شخصی این دو هنرمند صحبت شود، استفاده رامبد جوان از برنامه آخر خندوانه برای تبلیغ فیلمش چشمگیر بود. جواهریان در آخرین فیلم جوان به نام «نگار» ایفای نقش کرده است؛ فیلمی که نامگذاریاش بر اساس نام کوچک جواهریان بوده و از قضا این بازیگر نقش اصلی فیلم است.
در گفت وگوی رامبد با همسرش در خندوانه چندین بار به «نگار» و اینکه فیلمی متفاوت است، اشاره شد؛ فیلمی که روزهای اول اکرانش را در سینماها پشت سر میگذارد و از تبلیغات تلویزیونی نیز برخوردار است. با این وجود کارگردان و تهیهکننده فیلم در چند قسمت اخیر خندوانه بارها از آنتن تلویزیون برای مصرف شخصی تبلیغ فیلمش استفاده کردهاست.
زمانی یکی از مدیران ارشد سیما در اعتراض به استفاده شخصی برخی از مجریان تلویزیونی از موقعیتشان، بیان مسائل شخصی و غیرمرتبط با برنامهها و حتی متضاد با سیاستهای رسانه ملی، این کار را ناشی از محبوبیت آنها عنوان کرده و به طور تلویحی پذیرفته بود که نمیتوانند جلوی آنها را بگیرند. یعنی اگر شخصی غیر از رامبد جوان که میتواند با برنامهاش برای تلویزیون اسپانسر و پول بیاورد، برای فیلمش رپورتاژ میرفت، برای هر ثانیه تبلیغ غیرمستقیم و مستقیم «نگار» فاکتور میکشیدند و تا ریال آخرش را مطالبه میکردند. حتی اگر قبول کنیم که دعوت از همسر مجری برنامه نه به خاطر ارتباط خانوادگی و فقط برای این باشد که نگار جواهریان از بازیگران موفق سینما بوده است، اما مدیران سیما در مقابل شخصیسازی گفت و گوها و اصرار بر تبلیغ فیلم «نگار» چه توجیهی خواهند آورد؟
قرار است فصل پنجم «خندوانه» نیز ساخته شود، آیا آن فصل هم میتواند محل خوبی برای تبلیغات شخصیسازی شده رامبد جوان باشد؟
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «کارناوال» در یک چهارم نهایی
- «کارناوال» رامبد جوان به زودی در شبکه نمایش خانگی
- اکران آنلاین «زودپز» در شبکه نمایش خانگی
- از ۲۵ فروردین؛ سریال هومن سیدی به شبکه نمایش خانگی میآید
- رامبد جوان با یک رئالیتیشو در شبکه نمایش خانگی/ انتشار دوبله «ترنسفورمرز»
- نگاهی به «شیهه»/ به کودکی که هرگز زاده نشد
- اکران «زودپز» رامبد جوان به تعویق افتاد
- فیلمهای رامبد جوان، بهرام افشاری و گزینه احتمالی اسکار در راه اکران
- همکاری مشترک رامبد جوان و عاطفه تهرانی
- ساخت نسخه ویتنامی فیلمی با بازی پیمان معادی و نگار جواهریا
- ادعای عجیب مدیر شبکه۴؛ مدیری، علیخانی، جوان و صحت جرأت نمیکنند به تلویزیون بروند
- پایان اکران فیلم پرفروش سال/ «چپ، راست» به سینماها میآید
- تیرهتر از شب/ نگاهی به فیلم «مجبوریم»
- آینده مبهم «خندوانه» از نگاه رامبد جوان
- رامبد جوان و پله فوتبالیست افسانهای
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت






تنها چیزی که از متن شما استنباط می گردد این است که جایی از شما نویسنده عزیز به دلیل وجهه و موقعیت آقای جوان در حال سوزش می باشد ولی دلیل و چگونگی آن چیزی است که می توانید بعدها درباره آن سخن برانید.