سام درخشانی که فیلم «خوب، بد، جلف» را آماده اکران دارد معتقد است این فیلم جزو پرفروشهای سال خواهد بود.
به گزارش سینماسینما، سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت این روزهای خود گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «هشت و نیم دقیقه» ساخته شهرام شاهحسینی هستم.
وی درباره این سریال و نقشی که در آن ایفا میکند بیان کرد: «هشت و نیم دقیقه» قصه یک زن است که به واسطه توطئهای همسر خود را از دست داده و با فرزندش در شرایط نامناسب مالی قرار میگیرند. این زن برای گرفتن حق خود اقداماتی انجام میدهد که بنمایه قصه از این موضوع شکل گرفته است. من در این سریال نقش احسان یکی از شخصیتهای کلیدی را بر عهده دارم.
بازیگر فیلم سینمایی «عقرب» درباره حضور در سینما اظهار کرد: فیلم سینمایی «خوب، بد جلف» را هم در نوبت اکران دارم که شنیدهام مهرماه به روی پرده سینماها میرود.
درخشانی افزود: این فیلم در ادامه سریال «پژمان» است، البته متفاوتتر و یک سری بازیگر جدید مثل آقای فرخنژاد، خانم آسایش و… به جمع ما اضافه شدند. یک کار کمدی به نویسندگی و کارگردانی پیمان قاسمخانی است که فکر میکنم جزو فیلمهای پرفروش سال خواهد شد.
بازیگر سریال «خانه پدری» درباره حضور در تلویزیون و تغییرات مدیریتی که صورت گرفته است بیان کرد: من فعلاً تغییر چندانی ندیدم و فکر میکنم برای اظهار نظر زود است و نمیشود فعلاً از تأثیر این تغییر مدیریتها صحبت کرد. مدیریت یک مسئله است اما مشکل اصلی ما قصه است که متأسفانه قصه خوب و جذابی نداریم. این اتفاق با هر مدیری شکل میگیرد مشکلات ریشهای است ما خط قرمزهایی داریم که نمیتوانیم از آنها عبور کنیم و به همین دلیل هم تلویزیون مشتری آنچنانی ندارد. سریالی مانند «شهرزاد» در داخل کشور تولید و پخش میشود، اما همین سریال اجازه نمایش در تلویزیون را ندارد مشکل است. نه تنها در حوزه نمایش بلکه این مشکلات در موسیقی هم دیده میشود، معضلات بسیار ریشهای هستند و مدیریت و مشکلات مالی بخش دیگری است.
وی در ادامه گفت: وقتی تلویزیون مشتری نداشته باشد کسی بابت آن هزینه نمیکند، ولی وقتی مخاطب داشته باشد، همه به سمت آن میآیند و تولیدات بالا میرود، ابتدا باید مشکلات برطرف شود و کار جذاب تولید کند تا مخاطب هم پای تلویزیون بنشیند. امیدوارم شرایط به سمتی برود که یکسری نگرشها تغییر کند تا کسی محتاج دیدن برنامههای ماهواره و شبکههای برونمرزی نباشد.
درخشانی در ادامه درباره شیطنتهایی که در حوزه مجازی شکل میگیرد و شایعاتی که پیرامون آنها به گوش میرسد، عنوان کرد: شیطنت فضای مجازی است و کلی از این تصاویر روزانه به دست همه ما میرسد، این اتفاقات مصداق ضربالمثل «شنیدن کی بود مانند دیدن» شده است. فضای مجازی شرایطی را به وجود آورده که تا خودت چیزی را به چشم ندیدهای نباید آن را باور کنی. اتفاقی است که در تمام دنیا رخ میدهد و چارهای هم نیست.
منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اکران آنلاین «زودپز» در شبکه نمایش خانگی
- رامبد جوان با یک رئالیتیشو در شبکه نمایش خانگی/ انتشار دوبله «ترنسفورمرز»
- اکران «زودپز» رامبد جوان به تعویق افتاد
- فیلمهای رامبد جوان، بهرام افشاری و گزینه احتمالی اسکار در راه اکران
- همکاری مشترک رامبد جوان و عاطفه تهرانی
- چون نیک بنگری همه تزویر میکنند!/ نگاهی به سریال «داوینچیز»
- ادعای عجیب مدیر شبکه۴؛ مدیری، علیخانی، جوان و صحت جرأت نمیکنند به تلویزیون بروند
- سرنوشت «کلاه قرمزی» در انتظار «جناب خان»؟
- پایان اکران فیلم پرفروش سال/ «چپ، راست» به سینماها میآید
- آینده مبهم «خندوانه» از نگاه رامبد جوان
- رامبد جوان و پله فوتبالیست افسانهای
- رامبد جوان تهیهکننده فیلم کوتاه «فقط مه واقعی است!» شد
- بازگشت «خندوانه» به تلویزیون از عید فطر
- گزارشی از واکنشها به ویدئوی اعتراضی مهرجویی/ اندوه عمومی سینماگران ایرانی
- فینالیستهای خندانندهشو۳ مشخص شدند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نگاهی به «عروج» به بهانه زادروز لاریسا شپیتکو/ لحظه روبرو شدن با «خود»
- «بیگانه» کامو مقابل دوربین کارگردان فرانسوی میرود
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- حقایقی درباره فیلم یک تکه نان به بهانه پخش آن از شبکه نمایش
آخرین ها
- پرفروشهای سینما در هفته اول نوروز/ هیچ کدام از فیلمهای نوروزی، یک میلیون تماشاگر نداشتند
- آکادمی اسکار عذرخواهی کرد
- «میراث» در جشنواره هاتداکس رقابت میکند
- تازهترین ساخته هادی محقق به چین میرود/ اولین حضور جهانی «دِرنو» در جشنواره پکن
- یک جایزه برای آیدا پناهنده؛ جشنواره فرانسوی به «در انتهای شب» جایزه داد
- یک واکنش دیرهنگام؛ بیانیه آکادمی داوری در پی خشونت علیه برنده اسکار
- پس از ۴ دهه برگزاری در یوتا؛ جشنواره ساندنس به کلرادو میرود
- فرشته سقوط کرده/ نگاهی به فیلمنامه «هیات منصفه شماره ۲» با بررسی عناصر مشترک درامهای دادگاهی
- «داستان سلیمان»؛ یک داستان واقعی از هزاران پناهجوی جهان
- «یک نبرد پس از دیگریِ» دیکاپریو کوتاهتر شد!
- یک عشق بی رحم،مجازات اعدام را در بریتانیا لغو کرد
- اکران آنلاین «زودپز» در شبکه نمایش خانگی
- نتفلیکس با «صد سال تنهایی» به یک رمان کلاسیک «غیرقابلاقتباس» جان میبخشد
- «ذهن زیبا»؛ اتفاقی زیبا در تلویزیون
- اسرائیل، کارگردان برنده اسکار را بازداشت کرد
- یک جایزه برای مجری اسکار؛ کونان اوبراین، جایزه مارک تواین را گرفت
- برای دستاوردهای یک دهه فعالیت حرفهای؛ بالاترین تجلیل سینمایی بریتانیا از تام کروز
- داوری فیلمساز ایرانی در جشنواره مورد تایید اسکار
- نگاهی به «اکنون»/ هنرِ شنیدن
- «بیگانه» کامو مقابل دوربین کارگردان فرانسوی میرود
- «روایت ناتمام سیما» قاچاق شد/ علیرضا صمدی: خواهش میکنم نسخه غیرقانونی را نبینید
- نقدچیست؟ منتقدکیست؟
- نوروز موسیقایی با فیدیبو؛ برنامه فستیوال موسیقی «گوشه» اعلام شد
- دارن آرونوفسکی میسازد؛ اقتباس سینمایی از رمان «کوجو»
- «بیصدا حلزون»؛ تلخی میان تصمیم و تسلیم
- «سلب مسئولیت»؛ کابوسی پنهانشده پشت نور
- خبرهای اختصاصی سینماسینما از جشنواره کن؛ مجیدی و فرهادی نمیرسند/ در انتظارِ روستایی، پناهی، مکری، کاهانی و اصلانی
- اختصاصی سینماسینما- کنفرانس خبری؛ ۱۰ آوریل/ احتمال حضور جارموش، لینکلیتر، اندرسن، مالیک و برادران داردن در جشنواره کن
- تبعات کرونا و اختلافات حقوقی با برادران وارنر؛ اعلام ورشکستگی شرکت تولیدکننده فیلمهای «ماتریکس» و «جوکر»
- به هر سازی رقصیدیم غیر از ساز دل خویش/ این بهاریه نیست، نامهای است برای امیروی امیر نادری