قسمت پنجم از مجموعه سینمایی «جیغ» که قرار بود سال ۲۰۲۱ اکران شود، به دلیل نگرانیها از شیوع کرونا با یک سال تاخیر روی پرده میرود.
به گزارش سینماسینما به نقل از پایگاه اطلاعرسانی اسکرینرنت، کمپانی فیلمسازی پارامونت در تغییراتی جدید در برنامههای خود، ۱۴ ژانویه سال ۲۰۲۲ (۲۴ دی ۱۴۰۰) را به عنوان تاریخ اکران قسمت پنجم مجموعه سینمایی جیغ (Scream) تعیین کرد. بنابراین علاقمندان به ژانر وحشت باید یک سال بیشتر برای تماشای این فیلم صبر کنند.
تاکنون چهار قسمت از فیلم جیغ بهکارگردانی وس کریون تولید شده که قسمت اول در سال ۱۹۹۶، قسمت دوم در سال ۱۹۹۷، قسمت سوم در سال ۲۰۰۰ و قسمت چهارم در سال ۲۰۱۱ اکران شد. این چهار فیلم در مجموع ۶۰۸ میلیون دلار در گیشههای جهانی فروش کردند.
قسمت پنج از این فیلم ترسناک به کارگردانی مت بتینلی اولپین و تایلر گیلت سازندگان فیلم آماده باشی یا نه (Ready or Not) محصول سال ۲۰۱۹ و بازی کورتنی کاکس و دیوید آرکت ساخته میشود. نو کمبل هنرپیشه کانادایی نیز تمایل خود را برای حضور دوباره در نقش سیدنی پرسکات ابراز کرده است.
کمپانی پارامونت در جدولبندی جدید خود، همچنین تاریخ اکران فیلم چشمان مار (Snake Eyes) را از ۲۳ اکتبر ۲۰۲۰ (۲ آبان ۱۳۹۹) به ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ (۳۰ مهر ۱۴۰۰) موکول کرد و قرار شد قسمت جدید فعالیت فراطبیعی (Paranormal activity) نیز به جای ۱۹ مارس ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند ۱۳۹۹)، چهارم مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) روی پرده برود.
منبع: ایرنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کاکس در حال مذاکره برای بازی در «جیغ۷»؛ بازیگر «فرندز» به فیلم ترسناک برمیگردد
- ادامه مشکلات «جیغ ۷»/ کریستوفر لندون فیلم را کارگردانی نمیکند
- واکنش بازیگران «فرندز» به مرگ متیو پری/ بامزهترین شخصیت سریال بود
- افزایش مرگ چهرههای مشهور؛ در چین چه خبر است؟
- مهمترین فیلمهای سال آینده میلادی؛ تقویم پرهیجان سینما در سال ۲۰۲۳
- نتفلیکس و ادامه بحران کاهش ارزش سهام/ دور دوم اخراجها شروع شد!
- لغو یک جشنواره سینمایی به دلیل شیوع دوباره کرونا/ جشنواره شانگهای در سال ۲۰۲۳ برگزار میشود
- کاهش پروتکلهای بهداشتی؛ جشنواره کن بدون ماسک و تست کرونا برگزار میشود
- سالنهای سینما و تئاتر با ۸۵.۷۱ درصد بیشترین رعایت پروتکل ها را داشته اند
- خبرنگارانی که سال ۱۴۰۰ آخرین برگ دفتر زندگانیشان شد
- دبیر شورای صنفی نمایش: منتظر نظر سازمان سینمایی برای اکران در نوروز هستیم
- کرونا، سینما و جشنوارهای با حاشیههای بی پایان
- تست کرونای گروههای «تئاتر فجر» قبل از اجرا/ حذفی که جایگزین ندارد
- رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ : مدیریت ورزشگاه در حضور تماشاگران سختتر از مدیریت سینما است!
- گفتوگو با داوود موثقی/ اگر سیاستگذاران ما دغدغه فرهنگ داشتند شدت رکود در سینما در این حد نبود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





