آرمین رحیمیان بازیگر نقش «عبدالمالک ریگی» در فیلم «شبی که ماه کامل شد» از مخاطبان خواست در نقد و نظرات خود درباره این فیلم از واژه «ریگی» بهتنهایی استفاده نکنند.
به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیهکنندگی محمدحسین قاسمی که از چهارشنبه ۱۵ خرداد ماه روی پرده سینماها رفته است، سومین اکران مردمی خود را روز گذشته جمعه ۱۷ خرداد در چهار سانس ۱۱، ۱۳:۴۵، ۱۵:۲۰ و ۱۶:۲۰ در سینما آزادی برگزار کرد.
نرگس آبیار، محمدحسین قاسمی، فرشته صدرعرفایی، الناز شاکردوست، آرمین رحیمیان، هوتن شکیبا و پدرام شریفی از جمله عوامل و بازیگران فیلم بودند که برای این اکران مردمی در سینما آزادی حضور داشتند.
در این مراسم نرگس آبیار مصاحبه کوتاهی درباره اهمیت اکرانهای مردمی و تأثیر آن در رونق سینماها در سانسهایی مانند صبح و ظهر که معمولاً چندان مورد استقبال مردم قرار نمیگیرد، داشت.
آبیار با بیان اینکه سینما آزادی در اکرانهای مردمی بسیار با نظم عمل میکند، گفت: اولین اکران مردمی «شبی که ماه کامل شد» در سینما آزادی برای سانس ۱۱ صبح تدارک دیده شده بود اما خوشبختانه استقبال خوبی از اکران شد و سالن نسبتاً پری را شاهد بودیم. به نظر من اکرانهای مردمی باعث رونق سینماها شده و این اتفاق خوبی است تا مردم تشویق شوند که از همه سانسهای سینماها استفاده کنند.
این کارگردان از مردم دعوت کرد تا در شبکههای اجتماعی نظرات و انتقاداتشان پیرامون فیلم را در قالب کامنت برای او و عوامل فیلم بنویسند تا وی را برای ساخت فیلمهای بعدیاش یاری کرده باشند.
همچنین در پایان آرمین رحیمیان با ذکر این نکته که به نمایندگی از همه عوامل فیلم خواستهای از مردم دارد گفت: خواهش میکنم از واژه ریگی استفاده نکنید، زیرا ریگی نام طایفهای است که بسیار آبرومند هستند.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «بامداد خمار»؛ عشق، طبقه و زبان تصویر
- هفت اثر جدید در راه شبکه نمایش خانگی
- نرگس آبیار خدای زدن به دل ماجراست
- «شبی که ماه کامل شد» به هند رفت
- نگاهی به سریال «سووشون» اقتباسی از رمان سیمین دانشور/ قابهای زیبای شیراز
- «بامداد خمار»؛ از کتاب ممنوعه تا پلتفرمهای سینمای خانگی
- پرداختن به آیین و فرهنگهای قشقایی در سریال تاریخی «سووشون»
- «بامداد خمار» مهرماه منتشر میشود
- نرگس آبیار، رییس هیئت داوران فستیوال TRT شد
- بیانیه ساترا درباره توقف پخش سریال «سووشون»
- واکنش کارگردان به توقیف سریالش و فیلتر نماوا/ نرگس آبیار: در برابر این حذف بیرحمانه، سکوت نخواهیم کرد
- پس از انتشار اولین قسمت «سووشون»؛ نماوا فیلتر شد
- با انتشار نامهای سرگشاده؛ نرگس آبیار از شورای پروانه نمایش استعفا داد
- با حکم وزیر ارشاد؛ اعضای جدید شورای پروانه نمایشِ فیلمهای سینمایی منصوب شدند
- تهیهکننده سریال «بامداد خمار»: حاشیه همیشه هست/ هدف همه ما مخاطب است
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





