شب گذشته (جمعه ۱۲ خرداد) پروین کوشیار و پوریا شکیبایی همسر و فرزند زنده یاد خسرو شکیبایی،در پردیس آزادی به تماشای این فیلم نشستند.
به گزارش سینماسینما، پیش از آغاز نمایش فیلم احسان بیگلری کارگردان این فیلم سینمایی ضمن خوشامد گویی به حاضران گفت:«برادرم خسرو»نخستین فیلم بلند من است وامشب افتخار دارم در خدمت خانم پروین کوشیارهستیم ،همسر اقای شکیبایی که در تمام این ۹ سال از زمان فوت زنده یاد شکیبایی به دیدن فیلمی نرفتند و امشب دعوت ما را برای دیدن این فیلم پذیرفتند.»
او ادامه داد:«این فیلم را به نیت مهر و روح بزرگ اقای شکیبایی نامگذاری کردم .پوریا شکیبایی عزیز فرزند خسرو شکیبایی هم امشب کنار ما هستند و در اینده جای پدر را پر خواهند کرد. امیر سیدی که در ساخت این فیلم کنارم بود ودستیاربی نظیری بود هم امشب در کنار ما هستند.کسی که سالها همراه و همقدم داریوش مهرجویی ازهامون تا بانو و تمام فیلم های درخشان این کارگردان بود وپریسا هاشم پورعزیز نویسنده فیلمنامه هم امشب همراه با شما فیلم را تماشا خواهند کرد و این نمایش به روح بزرگ خسرو شکیبایی تقدیم می شود.»
بیگلری در بخش دیگری از صحبت هایش به نبود تبلیغات گسترده در اکران این فیلم سینمایی اشاره کرد و گفت:«متاسفانه این فیلم با حداقل تبلیغات به نمایش اش ادامه می دهد واین استقبال تنها با حمایت شما از فیلم اتفاق افتاده است و انشاالله ادامه داشته باشد و فیلم را به دیگران توصیه کنید وامیدوارم با ریتم و فضای فیلم همراه باشید و دوستش داشته باشید.»
امیر سیدی نیز در صحبت های کوتاهی از زنده یاد شکیبایی صحبت کرد و گفت:«خسرو شکیبایی هیچ گاه مدیر برنامه نداشت و خاطرم هست هر وقت برای صحبت درباره فیلمی به دفتری می رفت و مبلغی را توافق می کردند،چک را جا می گذاشت و سناریو را می برد ومتاسفانه برخی از همکاران ما،چک را می برند و سناریو را جا می گذارند!اخلاق حرفه ای خسرو شکیبایی عزیز زبان زد بود و روحش شاد.»
پوریا شکیبای نیز گفت:«قبل از ساخت «برادرم خسرو» و صحبت هایی که با احسان عزیز داشتم این نکته را گفت که این فیلم نشانه و مشی از پدرم دارد و متاسفانه بعد ازساخته شدن این فیلم درجشنواره فجر موفق نشدم فیلم را ببنیم و بعد از مدت ها امشب فیلم را می بینم وهیجان عجیب و غریبی برای دیدن فیلم دارم .تمجید های زیادی از ابتدای اکران این فیلم از منتقدان و صاحب نظران و هنرمندان شنیدم وباید بگویم با حداقل تبلیغات هم توانسته مخطبانش را همراه کند وقطعا همیشه اثار درخشانی مثل «برادرم خسرو» به مرور جایشان را در بین مخاطبان پیدا می کنند و نظرات مثبت مردم نسبت به این فیلم،مهم ترین اتفاق است.»
در پایان پریسا هاشم پور نویسنده این فیلم سینمایی نیز به حاظران خوشامد گفت .
عکس ها: اروین احمدی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اندر احوالات هوش مصنوعی
- واکنش پوریا شکیبایی به سوءاستفاده از صدا و تصویر پدرش در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- همزمان با ولادت امام رضا (ع) منتشر شد؛ خاطرات صدرعاملی از عزت الله انتظامی و خسرو شکیبایی
- گریه خسرو شکیبایی برای امام حسین (ع) در پشت صحنه «دلشکسته»
- خسرو شکیبایی با الگو از آیتالله خامنهای به شهید مدرس رسید
- حقایقی درباره فیلمهای شب و هرشب تنهایی : فیلمهایی درباره ۱۷میلیون زائر
- چرا شکیبایی و عبدی بیجایگزین هستند
- هنوز در پاشویه اقیانوس بازیگری غرقم/ بازخوانی گفت و گویی قدیمی با خسرو شکیبایی
- توضیح «منیژه محامدی» درباره یک ادعا
- برترینهای سینمای ایران در صد سال اخیر به انتخاب نویسندگان سینماسینما/ بخش نهم
- برترینهای سینمای ایران در صد سال اخیر به انتخاب نویسندگان سینماسینما/ بخش پنجم
- خاطره جالب پوران درخشنده از خسرو شکیبایی در فیلم «عبور از غبار»/ فایل صوتی
- سینماسینماست/ نگاهى به بازی زندهیاد خسرو شکیبایی در فیلم “هامون” به مناسبت یازدهمین سالروز درگذشت او
- عزتالله انتظامی کنار خسرو شکیبایی آرام گرفت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی










