شب گذشته (جمعه ۱۲ خرداد) پروین کوشیار و پوریا شکیبایی همسر و فرزند زنده یاد خسرو شکیبایی،در پردیس آزادی به تماشای این فیلم نشستند.
به گزارش سینماسینما، پیش از آغاز نمایش فیلم احسان بیگلری کارگردان این فیلم سینمایی ضمن خوشامد گویی به حاضران گفت:«برادرم خسرو»نخستین فیلم بلند من است وامشب افتخار دارم در خدمت خانم پروین کوشیارهستیم ،همسر اقای شکیبایی که در تمام این ۹ سال از زمان فوت زنده یاد شکیبایی به دیدن فیلمی نرفتند و امشب دعوت ما را برای دیدن این فیلم پذیرفتند.»
او ادامه داد:«این فیلم را به نیت مهر و روح بزرگ اقای شکیبایی نامگذاری کردم .پوریا شکیبایی عزیز فرزند خسرو شکیبایی هم امشب کنار ما هستند و در اینده جای پدر را پر خواهند کرد. امیر سیدی که در ساخت این فیلم کنارم بود ودستیاربی نظیری بود هم امشب در کنار ما هستند.کسی که سالها همراه و همقدم داریوش مهرجویی ازهامون تا بانو و تمام فیلم های درخشان این کارگردان بود وپریسا هاشم پورعزیز نویسنده فیلمنامه هم امشب همراه با شما فیلم را تماشا خواهند کرد و این نمایش به روح بزرگ خسرو شکیبایی تقدیم می شود.»
بیگلری در بخش دیگری از صحبت هایش به نبود تبلیغات گسترده در اکران این فیلم سینمایی اشاره کرد و گفت:«متاسفانه این فیلم با حداقل تبلیغات به نمایش اش ادامه می دهد واین استقبال تنها با حمایت شما از فیلم اتفاق افتاده است و انشاالله ادامه داشته باشد و فیلم را به دیگران توصیه کنید وامیدوارم با ریتم و فضای فیلم همراه باشید و دوستش داشته باشید.»
امیر سیدی نیز در صحبت های کوتاهی از زنده یاد شکیبایی صحبت کرد و گفت:«خسرو شکیبایی هیچ گاه مدیر برنامه نداشت و خاطرم هست هر وقت برای صحبت درباره فیلمی به دفتری می رفت و مبلغی را توافق می کردند،چک را جا می گذاشت و سناریو را می برد ومتاسفانه برخی از همکاران ما،چک را می برند و سناریو را جا می گذارند!اخلاق حرفه ای خسرو شکیبایی عزیز زبان زد بود و روحش شاد.»
پوریا شکیبای نیز گفت:«قبل از ساخت «برادرم خسرو» و صحبت هایی که با احسان عزیز داشتم این نکته را گفت که این فیلم نشانه و مشی از پدرم دارد و متاسفانه بعد ازساخته شدن این فیلم درجشنواره فجر موفق نشدم فیلم را ببنیم و بعد از مدت ها امشب فیلم را می بینم وهیجان عجیب و غریبی برای دیدن فیلم دارم .تمجید های زیادی از ابتدای اکران این فیلم از منتقدان و صاحب نظران و هنرمندان شنیدم وباید بگویم با حداقل تبلیغات هم توانسته مخطبانش را همراه کند وقطعا همیشه اثار درخشانی مثل «برادرم خسرو» به مرور جایشان را در بین مخاطبان پیدا می کنند و نظرات مثبت مردم نسبت به این فیلم،مهم ترین اتفاق است.»
در پایان پریسا هاشم پور نویسنده این فیلم سینمایی نیز به حاظران خوشامد گفت .
عکس ها: اروین احمدی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اندر احوالات هوش مصنوعی
- واکنش پوریا شکیبایی به سوءاستفاده از صدا و تصویر پدرش در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- همزمان با ولادت امام رضا (ع) منتشر شد؛ خاطرات صدرعاملی از عزت الله انتظامی و خسرو شکیبایی
- گریه خسرو شکیبایی برای امام حسین (ع) در پشت صحنه «دلشکسته»
- خسرو شکیبایی با الگو از آیتالله خامنهای به شهید مدرس رسید
- حقایقی درباره فیلمهای شب و هرشب تنهایی : فیلمهایی درباره ۱۷میلیون زائر
- چرا شکیبایی و عبدی بیجایگزین هستند
- هنوز در پاشویه اقیانوس بازیگری غرقم/ بازخوانی گفت و گویی قدیمی با خسرو شکیبایی
- توضیح «منیژه محامدی» درباره یک ادعا
- برترینهای سینمای ایران در صد سال اخیر به انتخاب نویسندگان سینماسینما/ بخش نهم
- برترینهای سینمای ایران در صد سال اخیر به انتخاب نویسندگان سینماسینما/ بخش پنجم
- خاطره جالب پوران درخشنده از خسرو شکیبایی در فیلم «عبور از غبار»/ فایل صوتی
- سینماسینماست/ نگاهى به بازی زندهیاد خسرو شکیبایی در فیلم “هامون” به مناسبت یازدهمین سالروز درگذشت او
- عزتالله انتظامی کنار خسرو شکیبایی آرام گرفت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان










