تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 56436

رگ خواب، مادر قلب اتمی، زیر سقف دودییک فیلم رفع توقیف شده و دو فیلم جدید حمید نعمت‌الله و پوران درخشنده به زودی اکران می‌شوند.

به گزارش سینماسینما، غلامرضا فرجی درباره مصوبات جلسه دوشنبه (هشتم خردادماه) شورای صنفی نمایش بیان کرد: فیلم «مادر قلب اتمی» به کارگردانی علی احمدزاده از چهارشنبه دهم خردادماه در گروه سینمایی ماندانا به جای «تیک‌آف» اکران می‌شود.

او افزود: فیلم «رگ خواب» هم در گروه سینمایی استقلال پس از تعطیلات ارتحال امام خمینی (ره) یعنی از ۱۷ خردادماه به جای «ویلایی‌ها» به سینماها می‌آید و فیلم «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده در گروه سینمایی آزادی از ۱۷ خردادماه به جای «آشوب» اکران می‌شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره طرح ویژه ماه رمضان هم گفت: فیلم‌هایی که در حال اکران هستند، همان‌طور که پیش از این اعلام شد می‌تواند از نیمه شب تا سحر در سینماها نمایش داده شود و برای فیلم‌های قدیمی هم هنوز درخواستی ارائه نشده که اگر این اتفاق بیفتد براساس قرارداد میان سینمادار و تهیه‌کننده، شورای صنفی نمایش برای صدور مجوز اقدام می‌کند.

«زیر سقف دودی» به موضوع طلاق عاطفی در جامعه می‌پردازد و در خلاصه داستان آن آمده است: شیرین که در زندگی خانوادگی با فرزند و همسرش به تدریج دچار مشکل می شود، به دنبال پیدا کردن راهی برای ایجاد ارتباط با آنهاست، که موفق نمی شود و به بحران می رسد. تلاش مجدد او برای برون رفت او از این بحران او را با چالش جدیدی رو به رو می کند.

در این فیلم فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، هوشنگ توکلی، مریم بوبانی، هادی مرزبان، فریبا متخصص، شهرام حقیقت دوست، رسول نجفیان، نفیسه روشن، آزیتا حاجیان، حسام نواب صفوی، فرشید زارعی‌فرد و با معرفی ابوالفضل میری و لاله مرزبان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«رگ خواب» به کارگردانی حمید نعمت‌الله که در جشنواره سی‌وپنجم فیلم فجر هم به نمایش درآمد، با موسیقی متفاوتی که دارد مورد توجه زیادی در جشنواره قرار گرفت. در این فیلم که داستان آن درباره اضمحلال یک زن است، لیلا حاتمی و کوروش تهامی دو بازیگر نقش اصلی هستند و حمیدرضا آذرنگ و الهم کردا هم بازی کرده‌اند.

«مادر قلب اتمی» هم فیلمی به کارگردانی علی احمدزاده و محصول سال ۱۳۹۲ است که سال ۹۵ توانست مجوز اکران بگیرد. داستان فیلم با مهمانی کامی آغاز می‌شود که قصد دارد ایران را برای همیشه به مقصد تونس ترک کند.

محمدرضا گلزار، ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی و مهرداد صدیقیان بازیگران فیلم «مادر قلب اتمی» هستند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها