تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 114868

مجتبی فراورده تهیه‌کننده “۲۳ نفر” گفت همان نسخه‌ای که سال گذشته در جشنواره فجر نمایش داده شد روی پرده سینماها خواهد رفت.

به گزارش سینماسینما،  فیلم سینمایی “۲۳ نفر” به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه‌کنندگی مجتبی فراورده در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت و با استقبال مواجه شد.

مجتبی فراورده تهیه کننده فیلم سینمایی “۲۳ نفر” درباره زمان اکران این فیلم بیان کرد: در نظر داریم فیلم را آبان ماه روی پرده سینماها بفرستیم.

وی همچنین درخصوص تغییراتی که در نسخه اکران بوجود آمده است نیز گفت: فیلم نسبت به آنچه در جشنواره فیلم فجر به روی پرده رفت هیچگونه تغییری نخواهد داشت و همان نسخه اکران خواهد شد.

۲۳ نفر

این تهیه کننده در ادامه به حضور این فیلم در جشنواره‌های خارجی نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر رایزنی‌ برای حضور فیلم در جشنواره‌های خارجی هستیم، اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

“۲۳ نفر” روایت گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند. این فیلم که برمبنای یک روایت و داستان واقعی شکل گرفته است، در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت جوایزی از جمله نشان یونسکو و بهترین فیلم از نگاه ملی شد.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها