تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۷:۳۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 18662

ایوبیایوبی در پاسخ به این سؤال که فیلمنامه «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» مجوز ساخت داشته، گفت: بله فیلمنامه مجوز ساخت داشت اما اینکه چقدر بر اساس فیلمنامه فیلم ساخته شده باشد من در جریان نیستم، شورای پروانه نمایش تنها مرجع صدور پروانه است.

به گزارش سینماسینما؛  حجت‌الله ایوبی  در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه پروژه VOD در جمع خبرنگاران درباره عدم صدور مجوز پروانه نمایش برای فیلم «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا»، گفت: من این فیلم را ندیدم اما شورای پروانه نمایش اجازه نمایش فیلم را صادر نکرده است. شورای پروانه نمایش تنها مرجع صدور پروانه است.

ایوبی در پاسخ به این سؤال که فیلمنامه مجوز ساخت داشته و آیا بر اساس فیلمنامه فیلم ساخته شده است، گفت: بله فیلمنامه مجوز ساخت داشت اما اینکه چقدر بر اساس فیلمنامه فیلم ساخته شده باشد من در جریان نیستم، مسئولیت عزیزان است که آن را پیگیری کنند.

رئیس سازمان سینمایی در پاسخ به این سؤال با توجه به گزارش‌های مطرح شده درباره حقوق بالای مدیران وزارت ارشاد آیا حاضر هستید فیش حقوقی خود را منتشر کنید، گفت: ما آمادگی کافی برای انتشار فیش حقوقی خود را داریم و اگر زمانی بخواهیم فیش حقوقی این دوره از مدیران را با فیش‌های حقوقی مدیران گذشته منتشر کنیم خواهید دید چه اتفاقاتی رخ داده است.

وی درباره اعضای کمیسیون فرهنگی و ریاست آن و تعامل ارشاد با این کمیسیون، گفت: آقای پژمانفر در عرصه فرهنگ و هنر تجربه خوبی دارند و مشکلی در دوره گذشته نداشتیم و با دوستان به زبان مشترک رسیدیم. امیدواریم این زبان مشترک در این دوره نیز وجود داشته باشد و کمیسیون فرهنگی ما را همراهی کند.

وی درباره اصلاح فیلم (بارکد) روی پرده سینما، گفت: اگر توجهی دقیقی داشته باشید خواهید دید تعداد فیلم‌های در دوره‌های گذشته توقیف شده بود به مراتب کمتر شده، تلاش شده با اهالی هنر با تعامل برخورد کنیم و در مورد فیلم «بارکد» موسیقی فیلم دچار مشکل بود که با تعامل با تهیه‌کننده و وزارت ارشاد مشکل مرتفع شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها