تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۱/۲۱ - ۱۵:۱۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 173088

ویژه برنامه سحرگاهی رادیو سلامت با نام بارانی ترین ماه به تهیه کنندگی موسی نظری هر روز صبح ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه روانه آنتن می شود.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، موسی نظری، تهیه کننده در این باره توضیح داد: ویژه برنامه سحرگاهی هر روز در قالب فضای عرفانی، نیایشی و مناجاتی از رادیو سلامت از ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد تا ۵ و ۳۰ دقیقه بامداد روانه آنتن می شود و تا ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه ادامه دارد. با توجه به اینکه ما در فصل بهار با تغییرات رو به رو هستیم، به همین دلیل به مبحث تغییر در برنامه می پردازیم. ما در این برنامه دو طیف مباحث را در نظر گرفته ایم و به آن می پردازیم. به عنوان مثال وقتی به غرور و کبر می پردازیم در مقابلش به آزادگی و سرافراز بودن هم خواهیم پرداخت. یا موضوع همدلی را مورد بررسی قرار می دهیم درباره تک شخصیت بودن هم خواهیم گفت.
وی ادامه داد: مجری و گوینده برنامه هم محمد مطلب است و سعی می کنیم با حضور او لحظات معنوی را در کار پدید بیاوریم. برنامه سحرگاهی بارانی ترین ماه شامل آیتم های متنوع از جمله روزنه امید است که در این بخش خیرین حوزه سلامت را معرفی خواهیم کرد. سارا اکبری گزارش هایی در این باره می گیرد و به سمع شنوندگان می رسد. به عنوان نمنونه او با خیرینی صحبت می کند که دستگاه هایی برای دیالیز به بیمارستان اهدا کردند و … در این بخش هم با خیر تماس تلفنی برقرار می شود و هم اینکه با بیماری صحب خواهد شد.
این تهیه کننده با اشاره به دیگر بخش های برنامه گفت: بخشی از برنامه هم به صحبت دکتر امید نژادکاظم درباره سلامت معنوی اختصاص دارد. همچنین شیوا اسدی بخشی به نام نبض سلامت را به عهده دارد که در این بخش با پزشکانی که هنگام سحر شیفت هستند و به دلیل مراقبت از بیماران فرصت ندارند سحری بخورند، صحبت می شود و آنها درباره حال و هوای سحرگاهی بیمارستان خواهند گفت. در بخش میهمان خاص، انیشه چراغعلی با روزه اولی ها صحبت می کند. همچنین در بخش روایت نهج البلاغه هم روایت های امیر المومنین گفته می شود. این بخش با روایت علی الله دانه پخش می شود. بخش دیگری در برنامه به نام داستان شب داریم که اختصاص به داستان های آموزنده دارد که مهدی رستمی به عهده دارد. خواندن دعای سحر و نیایش هم از بخش های اصلی برنامه محسوب می شود. همچنین در بخش سی شب سی مسجد هم گزارشگر مراکز استان ها به سراغ مساجد می رود و به تاریخچه مساجد در استان های مختلف می پردازد. که هر کدام چه تاریخی داشتند و چگونه فعالیت می کردند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها