فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده در بخش رسمی شصت و یکمین فستیوال فیلم لندن BFI به نمایش درآمد.
به گزارش سینماسینما، فیلم «اسرافیل» که نخستین تجربه تهیهکنندگی مستانه مهاجر است، در روز دهم اکتبر در سینما Curzon و یازدهم اکتبر در سینما VUE West End به نمایش درآمد.
این فیلم در بخش love فستیوال فیلم لندن ۲۰۱۷ حضور داشت و در هر دو نمایش، با اقبال مخاطبان روبرو شد.
در این نمایشها، مستانه مهاجر تهیهکننده فیلم به عنوان نماینده عوامل حضور داشت و توضیحاتی را درباره آیدا پناهنده و عاشقانهای که در بستر «اسرافیل» روایت میشود، بیان کرد.
مهاجر در معرفی فیلم و درباره همکاریاش با پناهنده گفت: برای من کار کردن در کنار آیدا پناهنده خیلی لذت بخش بود. سختی که در مسیر برای من وجود داشت، همان سختیهای کار بود. برای من شرایط و مسائلی پیش نیامد که بگویم چون زن هستم با این اتفاقها روبرو شدهام.
به گفته مهاجر، نوع روایت عشق در بستری کاملا شرقی، از مهمترین مواردی بوده که پس از نمایش «اسرافیل» به آن اشاره شده است.
همچنین هدی زین العابدین نیز در نمایشهای این فیلم حضور داشت و درباره نقش خود با مخاطبان و رسانهها گفتوگو کرد.
کمپانی Dream Lab Films به مدیریت نسرین میرشب، پخش جهانی «اسرافیل» را بر عهده دارد.
«اسرافیل» درامی درباره چالشها، نیازهای عاطفی و روابط انسانی است که فیلمنامه آن توسط ارسلان امیری و آیدا پناهنده به نگارش درآمده است.
هدیه تهرانی، مریلا زارعی، هدی زینالعابدین و پژمان بازغی بازیگران اصلی و علی عمرانی، سهیلا رضوی، پوریا رحیمیسام و سودابه جعفرزاده دیگر بازیگران این فیلم هستند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تاکستان بی ثمر /درباره تعدد جشنواره های سینمایی که هیچ کارکردی ندارند
- سریالهای جدید پیمان معادی، آیدا پناهنده و حامد عنقا در راه است
- یک جایزه برای آیدا پناهنده؛ جشنواره فرانسوی به «در انتهای شب» جایزه داد
- جدیدترین ساخته آیدا پناهنده با بازی پارسا پیروزفر در شبکه نمایش خانگی
- جهل مرکب بیپایان/ نگاهی به فیلم «زالاوا»
- نگاهی به «تیتی» ساخته آیدا پناهنده/ زنی سرخوش و شکننده
- زامپانو وارد میشود/ نگاهی به فیلم «تیتی»
- تقارن و توازن/ نگاهی به فیلم «تیتی»
- منشور طلایی کوروش به آیدا پناهنده اهدا شد/ اعلام اسامی برندگان هشتمین جشنواره فیلمهای ایرانی در زوریخ
- اکران «تیتی» به تعویق افتاد
- «تیتی» بهترین فیلم از نگاه تماشاگران فرانسوی شد
- الناز شاکردوست و هوتن شکیبا در «پرنده آبی» بازی میکنند
- «زالاوا» در جشنواره منتقدین فیلم شیکاگو و آنومالی نیویورک
- معرفی آثار شرکتکننده در جشنواره فیلمهای ایرانی استرالیا
- «تیتی» در فستیوال «مینیاپولیس» آمریکا
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد





