غلامرضا آزادی تصمیم دارد فیلم «علاء الدین در جزیره آدمخورها» را برای گروه سنی کودک و نوجوان بسازد.
این تهیه کننده و کارگردان سینما به خبرنگار سینمایی ایسنا، گفت: پیش از این قرار بود این فیلم را با نام «جزیره مهربانی» بسازم اما با توجه به اینکه سناریو به طور کامل بازنویسی شده، بهتر دیدم نام آن را تغییر بدهم و نام فعلی را انتخاب کردم.آزادی اضافه کرد: این فیلم سراسر فانتزی و تخیل است و در جزیره قشم و اصفهان فیلمبرداری آن انجام میشود، زیرا تصمیم داریم از زیبایی و اعجاز این دو منطقه استفاده کنیم.
وی درباره گروه بازیگران این فیلم نیز توضیح داد: بازیگران ما در سه رده سنی، میانسال، نوجوان و کودک هستند و علاوه بر بازیگران اصلی یکسری بازیگران کودک دیگر هم داریم و فعلا در حال انتخاب بازیگر هستیم.
به گفته آزادی؛ داستان این فیلم درباره یک کشتی افسانهای است که به جزیرهای نزدیک میشود و مسافران آن تلاش میکنند آب شیرین به دست بیاورند.
این کارگردان سینما درباره زمان احتمالی کلید زدن این فیلم که فعلا در مرحله پیَش تولید است، گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر قشم بسیار گرم است، احتمال دارد اواخر مهرماه فیلمبرداریمان را آغاز کنیم اما از آنجاکه فیلم فانتزی و تخیل بالایی دارد، بسیاری از تروکاشها و کارهای ویژو افکت انجام شده است.
غلامرضا آزادی که چندی پیش فیلم «حریر» به کارگردانی فریال بهزاد را تهیه کرده بود، ادامه داد: این فیلم برای دریافت پروانه نمایش به وزارت ارشاد ارائه شده است ضمن اینکه فیلم «قبیله من» نیز در نوبت اکران گروه «هنر و تجربه» است و احتمالا پاییز به نمایش در میآید.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





