تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۴:۳۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 157225

فیلم سینمایی اینانصبا سهیلی، سپیده آرمان و مرتضی قرغانی جدیدترین بازیگران فیلم سینمایی «اینان» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه‌کنندگی علی برادری هستند که مقابل دوربین رفته‌اند.

به گزارش سینماسینما، به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلمبرداری فیلم سینمایی «اینان» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه‌کنندگی علی برادری که چندی پیش در شهر مشهد آغاز شده بود ادامه دارد و به تازگی صبا سهیلی، سپیده آرمان و مرتضی قرغانی مقابل دوربین قرار گرفته‌اند.

پیش از این علی برادری و الهه جعفری نیز به عنوان بازیگران این فیلم معرفی شده بودند.

«اینان» داستان عماد یک جوان سی ساله را روایت می‌کند که برادرش نیازمند اهدای عضو است. عماد برای یافتن عضو پیوندی راهی مشهد می‌شود اما این سفر طولانی و غیرمنتظره تجربیات و آشنایی با افرادی را در پی دارد که باورهای قبلی‌اش را به چالش می‌کشد و عشقی زمینی او را به درکی تازه از زندگی می‌رساند.

عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: رهبر قنبری، مدیر فیلمبرداری: داوود رحمانی، صدابردار: محسن طیبی، طراح چهره‌پردازی: محمد قلی‌نژاد، طراح صحنه و لباس: میثم نویریان، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: امیر رحمت حیدری، بازیگردان: عباس عمرانی، منشی صحنه: مهتاب رضوی، عکاس: علی سیدی، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، مدیر تولید: سعید سرابی، مجری طرح: ناصر روئین تن، پشتیبانی تولید: علیرضا خسروی، تهیه‌کننده: علی برادری.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها