تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۵:۴۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 125503

رهبر قنبری کارگردان سینما درباره تازه‌ترین اثر خود با نام «اویی که می‌شناسمش» عنوان کرد که این فیلم سینمایی یک داستان اجتماعی دارد و روایتگر قصه زندگی یک قاضی است.

به گزارش سینماسینما، رهبر قنبری کارگردان سینما در گفتگویی درباره زمان ساخت فیلم سینمایی «اویی که می‌شناسمش» که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است، گفت: «اویی که می‌شناسمش» یک داستان اجتماعی دارد و روایتگر قصه مردی است که قرار است به زودی قاضی شود، او را به تهران منتقل می‌کنند و با توجه به تعجیلی که دارد به یکی از وابستگانش سفارش می‌دهد که یک خانه خوب برایش پیدا کند در این گیرودار، فاملیش گرفتاری‌های حقوقی دارد و همین امر باعث می شود او به این فکر می‌کند اگر برای این قاضی خانه ای در مجاور خانه خودش بگیرد می‌تواند مشکلات حقوقی خود را رفع کند.

وی افزود: به نظرم بهترین زمان ساخت این اثر فصل پاییز و زمستان است و اگر امکانات فراهم شود به زودی آن را جلوی دوربین می‌برم. ضمن اینکه در حال حاضر مشغول جمع آوری سرمایه برای ساخت «اویی که می‌شناسمش» هستم و قول‌هایی به ما داده شده است و اگر این موضوعات فراهم شود این فیلم را در حاشیه تهران کلید می‌زنم.

قنبری بیان کرد: با توجه به اینکه بار بزهکاری و تبهکاری در جامعه رو به افزایش است از همین رو در «اویی که می‌شناسمش» می‌بینیم که این قاضی در محله‌ای ساکن می‌شود که پر از دزد و قاچاقچی است. با توجه به اینکه این قاضی یک روحانی است من می‌خواهم توجه روحانیت را نسبت به این مسایل جلب کنم و بگویم کشور به این وضعیت رسیده و حالا چگونه باید از این بحران خارج شویم؟

این کارگردان با بیان اینکه برای این فیلم با فریدون شیردل به‌عنوان فیلمبردار و طاهر امانی به‌عنوان مدیر تولید به نتیجه رسیده‌ایم، توضیح داد: این روزها به قدری بیکاری در سینما زیاد شده است که قابل باور نیست و باید فکری برای این موضوع کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها