به گزارش سینماسینما، میرزایی درباره فعالیت خود در سینما نیز توضیح داد: در عرصه بازیگری سینما نیز به تازگی بازی در فیلم خوک به کارگردانی مانی حقیقی را به پایان رسانده ام. در این فیلم علاوه بر من بازیگرانی چون صابر ابر، پیمان معادی و مهناز افشار در یک سکانس ایفای نقش می کنند.
او درباره وضعیت بازیگری در این روزها نیز اظهار کرد: سینما در دست یک عده افتاده است که پی در پی در همه فیلم ها حضور دارند البته در میان آن ها نیروی خوب هم وجود دارد. به عنوان بازیگر باید بگویم بازیگران نقش هایی بازی کرده اند که ایده آل های آنان نیست و آرزو می کنم که موقعیتی پیش آید تا بر مبنای توانایی و ذهنیتی که از بازیگری دارند نقش های خوبی به مخاطب ارائه دهند.
بنده بعد از ۴۰ سال بازیگری احساس می کنم به یک پختگی رسیدم که اگر فرصتی پیش آید می توانم خلاقیت خود را در بازیگری پیاده کنم اما واقعیت این است که آثار ما هنوز ثبات ندارند و امیدوارم به ثبات در تولید آثار برسیم تا بازیگر با خیال راحت به سراغ یک نقش برود.
این بازیگر درباره رضایتش از وضعیت بازیگری توضیح داد: وضعیت بازیگری رضایت بخش نیست اما ما بازیگران چون کار خود را دوست داریم بی توقع و عاشقانه در حال تلاش هستیم. دو ماه است که کار می کنم اما پولی دریافت نکرده ام. درحال حاضر تولیدات تلویزیون زیاد شده است و کارهای خوب در دست تولید است اما بازیگران تنها با توجه به قول های مالی که تلویزیون در رابطه با تولید آثار داده است بی توقع درحال تلاش هستند. امیدواریم روند امیدی که در تولیدات برای هنرمندان شکل گرفته ادامه یابد و این موقعیت خوب بهتر از قبل پیش رود تا شاهد دوری مردم از ماهواره و محتویات مبتذل آن باشیم.
میرزایی درباره کم رنگ شدن بازیگران پیشکسوت در نقشها بیان کرد: کم رنگ بودن حضور پیشکسوتان در نقش ها به این خاطر است که هرکس گروه و باند خود را دارد و در این میان کسانی که تشکیلات و سازمان نداشته باشند به جایی نمیرسند. انجمن صنفی بازیگران نیز در رابطه با فعالیت بازیگران نگاه درستی ندارد و نمیدانند که بازیگر چه وضعیتی دارد و متاسفانه تنها وقتی یک هنرمند از دنیا رفت تنها تشییع جنازه او را برگزار می کنند، بنابراین هیچ امیدی به این انجمن نیست که اگر بود بازیگران پیشکسوت یا قدیمی وضعیت سردرگم و نامناسب نداشتند.
وی خاطر نشان کرد: خودم را قدیمی، پیر و ناتوان نمی بینم و مرتب در حال کار در رادیو، تلویزیون و سینما هستم و تا وقتی که سلامتی و توان در بدنم وجود دارد باید از من استفاده شود. برای کار التماس نمی کنم و باج نمی دهم چون در کار خود توانایی و تخصص دارم.
منبع: میزان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- واکنش کیهان به استفاده از لفظ نامناسب توسط بیوک میرزایی درباره حجه الاسلام اژه ای
- بیوک میرزایی در نقش کاسترو به «مهمانی از کارائیب» آمد/ ویدئو
- آئین تجلیل از بیوک میرزایی برگزار شد/ ما نسلی هستیم که ریال ریال پولمان را جمع میکردیم تا بتوانیم سینما برویم
- داستانی متفاوت از زندگی بازیگری که به بازی در نقشهای منفی شهرت دارد
- بیماری مانع حضور رضا رویگری در «دلباخته» شد
- دغدغههای هنرمندی که نیم قرن در عالم بازیگری فعال است
- یوسف صیادی به برنامه «جشن رمضان» پیوست
- گپی با بیوک میرزایی/ در حرفه بیرحم ما اگر کار نکنی فراموش میشوی
- ابراز تعجب مهدی پاکدل از «خشونت بیش از حد جوانان»
- سرقت از بازیگران در مراسم تشییع پیکر جمشید مشایخی
- روایت مهدی صباغزاده از جمشید مشایخی/ او بسیار حرفهای و آرام بود
- دیدار نوروزی وزیر ارشاد با داریوش اسدزاده/ بازیگر پیشکسوت درباره خیابان لالهزار کتاب مینویسد
- چرا محمدعلی کشاورز مدتهاست که بازی نمیکند؟
- مرگ بازیگر سرشناس در غربت
- بازگشت رابعه اسکویی به صحنه نمایش
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





