نصرت میرعظیمی بازیگر نقش نیکو در سریال «سر دلبران» می گوید تکیه کلام های نقش را از فضای مجازی درآورده و شبانه روز به دنبال پیدا کردنشان بوده است.
به گزارش سینماسینما،با اشاره به حضورش در سریال «سر دلبران» ساخته محمدحسین لطیفی و چندمین بازی در سریال های مناسبتی بیان کرد: من پیش از این چندین سریال مناسبتی بازی کردم و در آثاری مثل «دودکش» و «پادری» نیز حضور داشتم.
وی ادامه داد: همیشه سعی می کنم نقش هایم با یکدیگر تفاوت داشته باشد تا در یک کاراکتر باقی نمانم. بعد از حضور در «دودکش» شاید در حدود ۳۰ پیشنهاد داشتم که مثل نقشم در آن سریال بود اما نپذیرفتم چون دوست داشتم نقش متفاوت دیگری را تجربه کنم.
میرعظیمی با اشاره به اینکه سال هاست در عرصه تصویر حضور دارد، گفت: من پیشینه ای تئاتری دارم و در سریال هایی مثل «در چشم باد» از مسعود جعفری جوزانی و «زمانی برای عاشقی» حسن فتحی و همچنین آثار دیگری بازی کرده ام که حدود ۳۰ فیلم و سریال می شود اما به دلیل اینکه نخواستم در یک نقش بمانم همیشه بازی هایم متفاوت بوده است.
وی اضافه کرد: در تلویزیون و سینما رسم است که وقتی یک کاراکتر جواب می دهد دیگر به بازیگر اعتماد نمی کنند تا نقش دیگری به او بدهند و با همان کاراکتر او را می شناسند ولی من نمی خواستم با یک تیپ و نقش شناخته شوم.
میرعظیمی با اشاره به نقش خود در سریال «سر دلبران» که با فانتزی هایی همراه است، عنوان کرد: من صحبت های زیادی با حسین حسنی نویسنده سریال داشتم تا نقشی که ایفا می کنم یک دایره واژگانی مختص به خود داشته باشد. بر همین اساس نیکو همه دیالوگ هایش را از فضای مجازی گرفته است و دوست دارد فردی به روز باشد.

وی ادامه داد: خود من هم در واقعیت سعی کردم این دیالوگ ها و واژگان را از فضای مجازی دربیاورم و طی صحبت هایی که با نویسنده داشتیم به عنوان تکیه کلام استفاده کنم. می توان گفت شبانه روز دنبال یک سری دیالوگ های خاص بودم و البته این نگرانی را هم داشتم که این دیالوگ ها از خود فضای سریال و کاراکتر بیرون نزند. بخش هایی از بازی هم اگر اگزجره می شود به درخواست خود من از نویسنده و کارگردان بوده است چون نیکو در میان دوستانش گنده گویی هایی دارد که بازی مورد نیاز خود را هم می طلبید.
میرعظیمی در پایان درباره رواج این تکیه کلام ها در میان مردم و نگرانی از این بابت توضیح داد: نیکو کاراکتری است که مردم ممکن است به رفتار و دیالوگ های او بخندند اما دوستش ندارند و الگو نمی شود.
سریال «سر دلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی محصولی از سازمان اوج است که این شب ها ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی داوران جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
- بالاخره در روز هشتم جشنواره اتفاق افتاد؛ معرفی داوران چهل و دومین جشنواره فیلم فجر
- داوران جشنواره فیلم ۱۰۰ معرفی شدند
- نگاهی به فیلم «مرد نقرهای» به کارگردانی محمدحسین لطیفی /بازگشت قهرمان به سینمای کودک و نوجوان
- غروب طولانی/ مروری بر کارنامه محمدحسین لطیفی
- سری جدید سریال «دودکش» کلید خورد
- تابناک: هفت عامل زمین خوردن «هفت»؛ این گروه محدود!
- واکنش محسن امیریوسفی به اظهارات محمدحسین لطیفی درخصوص خانه پدری
- مهدی سلطانی بازیگر فیلم جدید محمدحسین لطیفی شد
- بررسی کارنامه «اوج» از نگاه سه کارگردان/ موعد بازنگری و آسیبشناسی است
- کارنامه خالقان سریالهای نوروز ۹۸/ چه کسی خاطرهساز میشود؟
- نام سریال نوروزی شبکه سه تغییر کرد
- «مُر قانون»، حکایت مدیری که نمیخواهد بازنشسته شود
- لطیفی: «هفت»اسپانسر گردنکلفت برای دستمزدمیلیاردی ندارد/ لیست منتقد بدهید
- مذاکرات داغ برای ویترین فجر در سیما/ جیرانی و فراستی بازمیگردند؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





