نصرت میرعظیمی بازیگر نقش نیکو در سریال «سر دلبران» می گوید تکیه کلام های نقش را از فضای مجازی درآورده و شبانه روز به دنبال پیدا کردنشان بوده است.
به گزارش سینماسینما،با اشاره به حضورش در سریال «سر دلبران» ساخته محمدحسین لطیفی و چندمین بازی در سریال های مناسبتی بیان کرد: من پیش از این چندین سریال مناسبتی بازی کردم و در آثاری مثل «دودکش» و «پادری» نیز حضور داشتم.
وی ادامه داد: همیشه سعی می کنم نقش هایم با یکدیگر تفاوت داشته باشد تا در یک کاراکتر باقی نمانم. بعد از حضور در «دودکش» شاید در حدود ۳۰ پیشنهاد داشتم که مثل نقشم در آن سریال بود اما نپذیرفتم چون دوست داشتم نقش متفاوت دیگری را تجربه کنم.
میرعظیمی با اشاره به اینکه سال هاست در عرصه تصویر حضور دارد، گفت: من پیشینه ای تئاتری دارم و در سریال هایی مثل «در چشم باد» از مسعود جعفری جوزانی و «زمانی برای عاشقی» حسن فتحی و همچنین آثار دیگری بازی کرده ام که حدود ۳۰ فیلم و سریال می شود اما به دلیل اینکه نخواستم در یک نقش بمانم همیشه بازی هایم متفاوت بوده است.
وی اضافه کرد: در تلویزیون و سینما رسم است که وقتی یک کاراکتر جواب می دهد دیگر به بازیگر اعتماد نمی کنند تا نقش دیگری به او بدهند و با همان کاراکتر او را می شناسند ولی من نمی خواستم با یک تیپ و نقش شناخته شوم.
میرعظیمی با اشاره به نقش خود در سریال «سر دلبران» که با فانتزی هایی همراه است، عنوان کرد: من صحبت های زیادی با حسین حسنی نویسنده سریال داشتم تا نقشی که ایفا می کنم یک دایره واژگانی مختص به خود داشته باشد. بر همین اساس نیکو همه دیالوگ هایش را از فضای مجازی گرفته است و دوست دارد فردی به روز باشد.
وی ادامه داد: خود من هم در واقعیت سعی کردم این دیالوگ ها و واژگان را از فضای مجازی دربیاورم و طی صحبت هایی که با نویسنده داشتیم به عنوان تکیه کلام استفاده کنم. می توان گفت شبانه روز دنبال یک سری دیالوگ های خاص بودم و البته این نگرانی را هم داشتم که این دیالوگ ها از خود فضای سریال و کاراکتر بیرون نزند. بخش هایی از بازی هم اگر اگزجره می شود به درخواست خود من از نویسنده و کارگردان بوده است چون نیکو در میان دوستانش گنده گویی هایی دارد که بازی مورد نیاز خود را هم می طلبید.
میرعظیمی در پایان درباره رواج این تکیه کلام ها در میان مردم و نگرانی از این بابت توضیح داد: نیکو کاراکتری است که مردم ممکن است به رفتار و دیالوگ های او بخندند اما دوستش ندارند و الگو نمی شود.
سریال «سر دلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی محصولی از سازمان اوج است که این شب ها ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی داوران جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
- بالاخره در روز هشتم جشنواره اتفاق افتاد؛ معرفی داوران چهل و دومین جشنواره فیلم فجر
- داوران جشنواره فیلم ۱۰۰ معرفی شدند
- نگاهی به فیلم «مرد نقرهای» به کارگردانی محمدحسین لطیفی /بازگشت قهرمان به سینمای کودک و نوجوان
- غروب طولانی/ مروری بر کارنامه محمدحسین لطیفی
- سری جدید سریال «دودکش» کلید خورد
- تابناک: هفت عامل زمین خوردن «هفت»؛ این گروه محدود!
- واکنش محسن امیریوسفی به اظهارات محمدحسین لطیفی درخصوص خانه پدری
- مهدی سلطانی بازیگر فیلم جدید محمدحسین لطیفی شد
- بررسی کارنامه «اوج» از نگاه سه کارگردان/ موعد بازنگری و آسیبشناسی است
- کارنامه خالقان سریالهای نوروز ۹۸/ چه کسی خاطرهساز میشود؟
- نام سریال نوروزی شبکه سه تغییر کرد
- «مُر قانون»، حکایت مدیری که نمیخواهد بازنشسته شود
- لطیفی: «هفت»اسپانسر گردنکلفت برای دستمزدمیلیاردی ندارد/ لیست منتقد بدهید
- مذاکرات داغ برای ویترین فجر در سیما/ جیرانی و فراستی بازمیگردند؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- گفتوگو با محمد مقدم درباره سینمای مستند/ فیلم مستند، جهانی است ساختگی؟
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- حضورهای بین المللی فیلم کوتاه تامینا
- گلدن گلوب اعلام کرد؛ وایولا دیویس جایزه سیسیل بی دمیل ۲۰۲۵ را میگیرد
- درباره «قهوه پدری»؛ قهوه بیمزه پدری
- «کارون – اهواز» در راه مصر
- اختتامیه جشنواره «دیدار» ۱۷ دی برگزار خواهد شد
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «مجمع کاردینالها»؛ موفقیت غیرمنتظره در گیشه و جذب مخاطبان مسنتر
- مدیر شبکه نسیم توضیح داد؛ مهران مدیری، جنابخان، فرزاد حسنی و چند برنامه دیگر
- تاکید بر سمزدایی از سینما و جشنواره فجر/ علیرضا شجاع نوری: ادغام جشنوارهی ملی و جهانی فجر سیاسیکاری بود
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ جادوی «شرور»؛ داستانی از دوستی، تفاوتها و مبارزه با تبعیض
- برای پخش در سال ۲۰۲۵؛ پسر شاهرخ خان برای نتفلیکس سریال میسازد
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «گلادیاتور ۲»؛ بازگشتی باشکوه به کُلُسیوم و سنت حماسههای سینمایی
- اعلام نامزدهای چهلمین دوره جوایز انجمن بینالمللی مستند/ محصول مشترک ایران و انگلیس در شاخه بهترین مستند کوتاه
- اصغر افضلی و انیمیشن «رابینهود» در تازهترین قسمت «صداهای ابریشمی»
- جایزه جشنواره آمریکایی به پگاه آهنگرانی رسید
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ از فرصت ثبت نام فیلمها تا داوری عوامل بخش نگاه نو
- نمایش بچه / گزارش تصویری
- اهمیت «باغ کیانوش» در سینمای کمدی زدهی این روزها
- برای بازی در فیلم «ماریا»؛ نخل صحرای پالم اسپرینگز به آنجلینا جولی اهدا میشود
- اکران فیلم علی زرنگار از اواخر آذر؛ «علت مرگ: نامعلوم» رفع توقیف شد
- مانور آمادگی همراه اول برای رویارویی با بحران؛ تمرینی برای پایداری ارتباطات
- بررسی هزینه و درآمد تولیدات ۳ سال اخیر؛ حساب کتاب فارابی جور است؟
- در اولین روزهای اکران بینالمللی؛ «گلادیاتور۲»، ۸۷ میلیون دلار فروخت
- اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
- نامزدی ۲ جایزه آمریکایی برای «دوربین فرانسوی»
- «شهر خاموش» بهترین فیلم جشنواره نوستالژیا شد
- فروغ قجابگلی بهترین بازیگر جشنواره ریچموند شد
- «تگزاس ۳»؛ کمدی از نفس افتاده یا موفقیت تکراری؟
- روایتی از سه نمایشنامه از محمد مساوات روی صحنه میرود
- «کارون – اهواز» در مراکش