تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 106998

محمدحسین لطیفی مجری سری جدید برنامه «هفت» در پاسخ به شایعه دستمزدهای میلیاردی در این برنامه و نیز برخی انتقادات نسبت به ترکیب منتقدان برنامه در ایام جشنواره فجر، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سینماسینما، محمدحسین لطیفی درباره «هفت» و ادامه اجرای این برنامه در شبکه سه توضیح داد: من نمی خواهم درباره «هفت» حرفی بزنم و تنها نکته ای که می توانم بگویم این است که حضورم در «هفت» ادامه دارد.

وی با اشاره به شایعه‌هایی که درباره دستمزد میلیاردی فراستی و دیگر عوامل این برنامه در فضای مجازی مطرح شده است هم به شوخی بیان کرد: بله اعلام می‌کنم من به عنوان حسین لطیفی قسمتی ۵۰ میلیون و مسعود فراستی قسمتی ۸۰ میلیون می‌گیرد (باخنده)! آن‌ها که چنین حرف‌هایی می‌زنند شاید دوست دارند خودشان چنین مبالغی دریافت کنند!

مجری «هفت» اضافه کرد: این افراد در حسرت این هستند که چنین مبالغی دریافت کنند و این ربطی به ما ندارد. همه می‌دانند تلویزیون چه شرایطی دارد و برای یک برنامه کارشناس‌محور چنین مبالغی هزینه نمی‌شود. برنامه «هفت» مسابقه نیست و اینگونه نیست که اسپانسر گردن کلفتی داشته باشد که بخواهد هر شب برای او برنامه بگذارد.

لطیفی در پاسخ به اینکه آیا قرار است چالش بیشتری با مهمانان برنامه داشته باشد یا خیر هم اظهار کرد: نقد فیلم ۲۰ درصد از برنامه «هفت» است و گذشته، آینده و مباحث کارشناسی و راهبردی سینما بخش دیگر گفتگوهای ما را تشکیل می‌دهد. ما به میزی برای صحبت کردن درباره مشکلات سینمای ایران نیاز داریم.

وی درباره خروجی این گفتگوها و تغییری که در مسایل سینمای ایران خواهد داشت، تصریح کرد: ۲ سال بعد خروجی این مسایل مشخص می‌شود و برنامه باید مدت زمانی روی آنتن باشد.

لطیفی با اشاره به نقدهایی که در برنامه «هفت» و دیگر برنامه‌های سینمایی تلویزیون در ایام جشنواره فیلم فجر صورت گرفت و سلیقه‌ای بودن برخی از نقدها اظهار کرد: به نظرم به کارگیری سلیقه شخصی در نقدها نهایتا ۲۰ درصد است و این طبیعی هم هست چون جهان‌بینی و خاستگاه آدم‌ها با هم فرق می‌کند. با این حال می‌توان گفت ۸۰ درصد نقدها براساس سلیقه شخصی نبود.

این کارگردان سینما در پایان درباره تعداد انگشت شمار منتقدان در برنامه‌های سینمایی تلویزیون گفت: شما لیستی از منتقدان را ارایه کنید تا ما آن‌ها را به برنامه بیاوریم. من هم فردا می‌توانم منتقد شوم اما باید پنج منتقد و پنج فیلمساز با سابقه لیستی از این منتقدان را اعلام کنند تا آگاهی این منتقدان جدید بر همه مسجل شود وگرنه من هم می‌توانم نقد کنم و اکنون ما به اندازه جمعیت ایران منتقد فیلم داریم.

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها