سیروس گرجستانی میگوید سریالهای ترکیهای از ۹۵ درصد امکانات سینمایی خود بهره میگیرند، در حالی که ما از ۱۵ درصد امکانات سینمایی خود استفاده میکنیم.
به گزارش سینماسینما، سیروس گرجستانی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت این روزهای خود گفت: در حال حاضر مشغول بازی در فیلم سینمایی «نهنگ عنبر ۲» به کارگردانی سامان مقدم هستم. بسیار خوشحالم که در این پروژه حضور دارم، چرا که نگاه کارگردان هنرمندانه است و به آن افتخار میکنم.
وی که از هفته آینده با فیلم سینمایی «ناردون» به کارگردانی فریدون حسنپور به روی پرده نقرهای سینماها میرود، درباره حضور در این فیلم بیان کرد: از فیلمنامه “ناردون” خوشم آمد و خوشحالم که نتیجه فیلم هم خوب از آب درآمده است و مطمئنم وقتی تماشاچی فیلم را میبیند، از دیدن آن خسته نمیشود و کار را دوست خواهد داشت. تدوین کار بسیار خوب است و ریتم تندی دارد و همین عامل نیز باعث شده تا فیلم، فیلم سالمی باشد.
بازیگر سریال “کلاه پهلوی” ادامه داد: بههرحال «ناردون» ویژگیهای خاص خودش را دارد و انعکاس خاص خودش را هم خواهد داشت. با توجه به چند اکران خصوصی که تاکنون فیلم داشته است خوشبختانه بازخورد مخاطبان و منتقدان تاکنون خوب بوده و از این نگاه و بازخورد خوشحالم و از آن لذت میبرم.
گرجستانی درباره حضور در تلویزیون نیز اظهار کرد: در حال حاضر در تلویزیون فعالیتی ندارم و فکر میکنم که تلویزیون به طور کلی یادش رفته است. سریالهای سابق موفق بودند و در این ده سال برخی از همان سریالهای موفق بیش از هزار بار تکرار شدند. نمیدانم چرا تلویزیون از ساخت چنین سریالهایی فاصله گرفته است. ایکاش ما هم دلیل این عدم ساخت کارهای موفق و تکرار این موفقیتها را بدانیم. بدانیم که چرا دیگر موفقیت سریالهای گذشته تکرار نمیشوند. متأسفم که نبود سریالهای خوب مردم را به سمت شبکههای ماهوارهای و به خصوص شبکه «جم» کشانده است، در حالی که آثار خودمان بسیار بهتر از آنهاست.
وی افزود: سریالهای ترکیهای از ۹۵ درصد امکانات سینمایی خود بهره میگیرند، در حالی که ما از ۱۵ درصد امکانات سینمایی خود استفاده میکنیم، اما با اینکه از امکانات کمی بهرهمند هستیم، باز هم چیزی از آنها کم نداریم و قدرت این را داریم که کارهای خوب ارائه کنیم. کیفیت و حس کارمان خیلی بهتر از سریالهای ترکیهای است تنها باید مدیران تلاش کنند تا مردم به سمت دیدن آثار وطنی علاقهمند شوند.
این بازیگر پیشکسوت درباره تبلیغات فیلمهای سینمایی از شبکههای ماهوارهای و تأثیر آن بیان کرد: چرا باید تبلیغ فیلمهای سینمای خودمان را از شبکه «جم» ببینیم و این شبکه باعث فروش فیلمهای سینمایی ما شود؟ چرا تلویزیون خودمان نباید این کار را انجام دهد؟ این در حالی است که ما دوست داریم تلویزیون مملکت خودمان این تبلیغات را داشته باشد. مدیران اگر حس هنری درونشان باشد قطعاً به این موضوعات فکر میکنند. چرا که هنر مهم است و همیشه فرهنگ یک ملت را میسازد و فرهنگ نیز تمدن به وجود میآورد و اگر جلوی هنر گرفته شود، در واقع جلوی فرهنگ و تمدن گرفته شده است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- عسگرپور: از جانب مدیران کم تسلطِ سطحینگر، مورد حمله قرار میگیریم که شما از فروش فیلمها خوشحال نیستید/ از کجا به کجا رسیدیم!
- محمود پاک نیت از دشواریهای بازیگری در دوران کرونا میگوید/ لزوم رعایت کامل فاصله اجتماعی
- مریم امیرجلالی از سیروس گرجستانی میگوید/ حسرت دیداری که میسر نشد
- پژمان جمشیدی نسخه دوم سیروس گرجستانی است
- مراسم خاکسپاری سیروس گرجستانی / گزارش تصویری
- مراسم خاکسپاری سیروس گرجستانی برگزار شد/ گرجستانی در کنار منوچهر حامدی به خاک سپرده شد
- سیروس گرجستانی درگذشت
- جزییات سریال طنز جدید شبکه سه با حضور بازیگر «پایتخت»
- آیین نکوداشت بیستمین جشن سینمای ایران ۱ / گزارش تصویری
- بازیگری که از حضور در شبکه «جم» پیشمان شد
- سخنان محمود گبرلو درباره برنامههای تلویزیون/ صداوسیما مانند شبکه «جم» شده است
- حادثه خطرناکی که جان سیروس گرجستانی را تهدید کرد
- ادامه حواشی حضور کارمند شبکه جم در «پایتخت»/ حذف نام بازیگر از تیتراژ + عکس
- بازی همکارِ زنِ شبکه جِم در «پایتخت ۵»
- عزتالله ضرغامی: رابعه اسکویی دچار سوءتفاهم شده بود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»





