الهام پاوه نژاد با بیان اینکه فعلا اجرای نمایشش را به تعویق انداخته است، گفت: نمیخواستیم حکایت ما بشود حکایت ضربالمثلی که میگوید آمدیم ابرویش را درست کنیم، زدیم چشمش را هم کور کردیم!
به گزارش سینماسینما، این هنرمند تئاتر که قرار بود پیش فروش بلیت نمایشش با نام «کافه پولشری» آغاز شود، گفت: همه چیز برای اجرای نمایش ما آماده و قرار بود پیش فروش بلیتمان را آغاز کنیم که دیدیم دوباره آمار مبتلایان به کرونا بالا رفته و فکر کردیم بهتر است مدتی دست نگه داریم.
او اضافه کرد: با خودمان فکر کردیم که اگر امروز اجرایمان را آغاز کنیم، هیچ بعید نیست هفته آینده ناچار به تعطیلی آن بشویم و دوباره همه چیزمان بر هم میریزد. پس خوب است دو هفتهای صبر کنیم و اگر وضعیت بهتر شد، از اواخر تیر ماه اجرایمان را آغاز کنیم.
پاوه نژاد با اشاره وضعیت غیر قابل پیشبینی بحران کرونا افزود: شرایط اصلا طوری نیست که بتوان برنامهریزی کرد. از سوی دیگر قرار نبود با این اجرا درآمدی کسب کنیم چون تعداد تماشاگران آنقدر پایین است که اصلا نمیتوان گوشه چشمی هم به فروش گیشه داشت ولی به لحاظ روانی، میخواستیم حال خودمان کمی بهتر شود. حالا در این میان اگر کسی دچار مشکلی شود، چگونه میتوانیم مسئولیتش را بر عهده بگیریم. مسلما خود را نمیبخشیم. بنابراین نه تنها حالمان بهتر نمیشود که بدتر هم خواهد شد.
این بازیگر و کارگردان تئاتر در پایان افزود: خلاصه به این نتیجه رسیدیم مصلحت این است فعلا دو هفته صبر کنیم چون نمیخواستیم حکایت ما هم بشود حکایت ضربالمثلی که میگوید آمدیم ابرویش را درست کنیم، زدیم چشمش را هم کور کردیم!
«کافه پولشری» نمایشی است محیطی و تعاملی که قرار بود از چند روز آینده اجرای خود را در کافه تئاتر شهرزاد آغاز کند.
این نمایش که پیشتر در سالهای ۹۶ (مجموعه تئاتر شهر) و ۹۷ (پردیس تئاتر شهرزاد)، (خانه – موزه استاد انتظامی) سه دوره اجرا را تجربه کرده است، براساس یک نظرسنجی از سوی مدیریت «شهرزاد»، برای اجرای دوباره دعوت شد.
این نمایش در طول اجراهای خود حدود ۸۰۰۰ نفر مخاطب داشت و در سال ۹۸ نیز یک تور اجرایی را در کشور استرالیا پشت سر گذاشت.
در «کافه پولشری» ماجرای زنی روایت میشود که به تنهایی مدیریت یک کافه را برعهده دارد و همزمان خاطرات و فراز و فرودهای زندگیاش را با تماشاگر به اشتراک میگذارد.
الهام پاوهنژاد در این نمایش علاوه بر کارگردانی، به ایفای نقش نیز میپردازد. نویسنده نمایشنامه آلن وتز و مترجم متن اصغر نوری است.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- به بهانه پایان سریال «شکارگاه»/ متخصص روایتهای طولانی اما بیملال
- نمایش رحمانیان در بلاتکلیفی/ مدیر پردیس شهرزاد: درباره تامین اعتبار امروز و فردا میکنند
- کارگردان نمایش «عاشقانههای خیابان»: حرف نزدن درباره یک آسیب اجتماعی، راهحلی برای مساله نیست
- «عاشقانههای خیابان» روایتی از زنان دستفروش مترو
- مهراب قاسمخانی و الهام پاوهنژاد به دادگاه احضار شدند
- گزارش تصویری سینماسینما از اکران خصوصی بدون تاریخ بدون امضا
- روایت زیباکلام، کلباسی و الهام پاوه نژاد از مناطق زلزله زده
- پست اینستاگرامی الهام پاوه نژاد و هدیه تهرانی درباره مردانگی کُردها
- توهین به بازیگر زن به دلیل حمایت از روحانی
- بحران شغلی عامل مهاجرت بازیگران به شبکه جم بود!
- دعوت به صرف یک فنجان قهوه و شنیدن عاشقانههای یک زن / گفتوگو با الهام پاوهنژاد
- افشاگری خانم بازیگر/ متنی که بازیگر سریال همسران در اینستاگرام منتشر کرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود





