تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 171199

منتخبان دومین دوره جشنواره پادکست «صدا استور» در مراسم اختتامیه این رویداد با حضور داوران و جمعی از اهالی فرهنگ و هنرمعرفی شدند.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط‌عمومی این جشنواره، اختتامیه دومین جشنواره پادکست «صدا استور» با عنوان صدا، موسیقی، زندگی با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر، روز پنج‌شنبه ۵ اسفند ماه برگزار شد.
در ابتدای این مراسم که با اجرای شقایق خاکی‌پور برگزار شد، میثم نیلی به عنوان مدیرعامل مجموعه صدا استور برای ارائه گزارش جشنواره روی صحنه رفت و گفت: هر کسب و کاری برای خودش مسئولیت اجتماعی تعریف می¬کند. با شناختی که مجموعه ما از مخاطبان خودش به دست آورده بود توانستیم برای خودمان مسئولیت اجتماعی تعریف کنیم که آن شناخت استعدادهای ناشناخته درعرصه صدا است.
وی افزود سال گذشته با برگزاری مسایقه¬ای درباره یلدا این راه را آغاز کردیم. امسال نیز با توجه به فراگیری ساخت و نشر پادکست در جامعه موضوع «صدا، موسیقی، زندگی» را انتخاب کردیم که با استقبال خوبی مواجه شد.
نیلی گفت: ما در رسانه‌های مجموعه صدا استور و در زمینه آموزش ساخت و نشر پادکست در کنار شرکت‌کننده‌ها بودیم؛ ارائه مقالاتی درباره پادکست و آموزش ساخت و انتشار آن در قالب ویدیو از جمله این راهنمایی‌ها بود.
نیلی درباره تعداد آثار رسیده به این جشنواره گفت: تعداد ۱۹۱ اثر به سایت صدا استور ارسال شد که اکثریت آنها از کیفیت خوب و استانداردی برخوردار بودند.
وی ادامه داد: ما قصد داریم در طول سال و به مناسبتهای مختلف این مسابقه را برگزار کنیم.
در انتها میثم نیلی از هیئت داوران و حمید نیلی مدیرعامل شرکت هومان هنر که به عنوان مشاور در کنار این جشنواره بود تشکر و قدردانی کرد.
در بخش بعدی برنامه تیزر تبلیغاتی این جشنواره برای حضار پخش شد. سپس محمد حسین غفاری رییس هیئت مدیره مجموعه صدا استور روی صحنه رفت و درباره اهمیت صدا و موسیقی و شناخت استعدادهای ناشناخته و محروم در این زمینه سخنانی را ایراد کرد.
در بخش بعدی مجری اعلام کرد به جز برگزیدگان این جشنواره که با نظر و رای هیئت داوران متشکل از آقایان ایوب آقاخانی و مسعود فروتن و خانم مارال دوستی انتخاب شده‌اند، مجموعه صدا استور تصمیم گرفته با قرعه¬کشی از ۵ نفر از شرکت¬کنندگان هم تقدیر کند. این قرعه کشی با انتخاب عددی از سوی هیئت داوران و مهمانان مراسم صورت گرفت که طی آن احترام امیدیان، مهسا محمودی، الهام جعفرزاده و مینا رحمتی و همچنین رضا شهابی‌نژاد مورد تقدیر قرار گرفتند.
در قسمت بعدی برنامه، با پخش تیزری نامزدهای جشنواره برای حضار معرفی شدند. سپس مجری از امین رهبر، حمید نیلی و داوران دعوت کرد برای اهدای جوایز برگزیدگان روی صحنه حاضر شوند.
در این بخش ۱۰ نفر با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی شدند که از ۷ نفر آنها تقدیر شد و سه نفر به عنوان نفرات اول تا سوم به شرح زیر انتخاب شدند:
پدرام بهنام، ادیب مجنی، محمد مهدی نصیریان، ستایش مهدوی، پوریا عطایی، نگین خامسی و نفیسه خدابین مورد تقدیر داوران قرار گرفتند.
همچنین نیلوفر هوشمند، احسان باغسنگانی و فاطمه رفیعی به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند و جوایز نفیسی دریافت کردند.
در این بخش از مراسم مسعود فروتن از ایوب آقاخانی خواست کمی درباره پادکست صحبت کند. ایوب آقاخانی که سابقه سالها فعالیت مستمر در رادیو را دارد گفت: پادکست برخلاف رادیو که قانون مدار بوده، بی‌قانون است اما باید زیبایی در آن وجود داشته باشد. امروزه صداهای نازیبا و نخراشیده‌ای را می‌شنویم که پادکست تولید می‌کنند اما زیبایی و زیبایی شناسی ندارند و فقط به فکر پول تبلیغاتی هستند که از این طریق به دست می‌آورند. او افزود از شما می‌خواهم چنین پادکستهایی را حمایت نکنید. شما باید به زیبایی فکر کنید. آقاخانی همچنین افزود: ۱۹۱ اثر به دبیرخانه رسید و اغلب آنها کار فردی بود. پیشنهاد من این است که کار گروهی را فراموش نکنید. این کارگردان تئاتر گفت: ذات فکر مجموعه صدا استور بسیار سنجیده و درست است.
در پایان مراسم برگزیدگان برای گرفتن عکس یادگاری به روی صحنه آمدند.
مسابقه پادکست صدا استور با عنوان صدا، موسیقی، زندگی، از ۱ دی ۱۴۰۰آغاز شد و ۵ اسفند با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها