تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۱۲:۱۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 161566

برنامه مثبت ۱۲ به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر در رادیو سلامت روز دوشنبه ۲۹ شهریور ماه موضوع مقاومت دانش آموزان بعد از دو سال در برابر شرکت در کلاس های حضوری را مورد بررسی قرار می دهد.
فاطمه بی تقصیر، تهیه کننده برنامه مثبت ۱۲ در این باره توضیح می دهد: مسلماً هر برنامه ای بر مبنای اهدافی روانه آنتن می شود و برنامه مثبت ۱۲ هم مستثنی از این موضوع نیست. این برنامه مختص والدینی است که فرزند نوجوان دارند و به آنها آموزش های لازم درباره رفتارهای نوجوانان داده می شود.
وی ادامه می دهد: روز دوشنبه ۲۹ شهریور ماه به موضوع نوجوانان می پردازیم که دو سال است به دلیل کرونا به صورت غیر حضوری در کلاس شرکت کرده اند و حالا در برابر شرکت در کلاس های حضوری مقاومت دارند. دکتر سایناز مودت روانشناس متخص کودکان و نوجوانان در این باره صحبت می کند. کارشناس در این برنامه طرح مساله می کند و بعد راهکار ارائه می دهد. شنوندگان هم می توانند سئوالات شان را از کارشناس در فواصل برنامه بپرسند.
این برنامه روزهای شنبه و دوشنبه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از گروه بهداشت و روان رادیو سلامت روانه آنتن می شود. والدین می توانند اگر سئوالی درباره نوجوان شان دارند با شماره ۳۰۰۰۰۱۰۲ در زمان پخش برنامه پیامک بدهند تا آنچه که لازم است درباره نوجوان شان بدانند، آموزش ببینند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها